Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nettemor skriver: hvor er han da bare en rigtig lille charmebøf. han er da alt for lækker! og dygtig hvordan kan du da nogensinde tvivle på dine evner som mor når du har sådan en dejlig, dygtig og glad dreng ?!
hvor er han da bare en rigtig lille charmebøf. han er da alt for lækker! og dygtig
hvordan kan du da nogensinde tvivle på dine evner som mor når du har sådan en dejlig, dygtig og glad dreng ?!
Jeg ved det faktisk ikke Jeg tror måske det er pga min diagnose. Jeg har brug for en del hvile og sådan. Og jeg vil få alt i verden ikke have at det skal påvirke ham.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
camillakrath skriver: Jeg ved det faktisk ikke Jeg tror måske det er pga min diagnose. Jeg har brug for en del hvile og sådan. Og jeg vil få alt i verden ikke have at det skal påvirke ham.
det tror jeg ikke det gør han ser jo fantastisk dejlig ud så tvivler på at han mangler noget fra din side..
nettemor skriver: det tror jeg ikke det gør han ser jo fantastisk dejlig ud så tvivler på at han mangler noget fra din side..
Årh tusind tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128