Slette apps på HTC

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.844 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. november 2011

Peanut

Heey

Har en HTC legend, som jeg har downloaded lidt apps til, men den er sgu blevet så langsom, så vil lige have slettet de apps jeg ikke bruger alligevel.. 

Hvordan filan gør jeg det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

ano14316

via marked under programmer..

eller via menu -> instillinger ->programmer

Anmeld

15. november 2011

Peanut

ano14316 skriver:

via marked under programmer..

eller via menu -> instillinger ->programmer

Årh fedt! Tak 

Ved du tilfældigvis om der findes noget, sådan så man kan lave nogle mapper. Sådan at der er 1 mappe til spil, 1 mappe til kamera, galleri, 1 mappe til diverse indstillinger osv.. Det hele ligger jo bare i ét stort roderi i menuen 

Anmeld

15. november 2011

kirsti

Peanut skriver:

M

Årh fedt! Tak 

Ved du tilfældigvis om der findes noget, sådan så man kan lave nogle mapper. Sådan at der er 1 mappe til spil, 1 mappe til kamera, galleri, 1 mappe til diverse indstillinger osv.. Det hele ligger jo bare i ét stort roderi i menuen 

Med apps organiser kan du lave en widget på skærmen og ligge dem I mapper

Anmeld

15. november 2011

Peanut

kirsti skriver:

Med apps organiser kan du lave en widget på skærmen og ligge dem I mapper

Okay mange tak 

Men kan man kun ligge ting i den som man har downloaded? Altså kan man ikke komme galleri i eks.?

Nogen der i øvrigt ved, hvordan man fjerner, så den ikke viser facebook kontakter i telefonbogen? Alle mine kontakter ligger dobbelt nemlig 

Anmeld

15. november 2011

kirsti

Peanut skriver:

Okay mange tak 

Men kan man kun ligge ting i den som man har downloaded? Altså kan man ikke komme galleri i eks.?

Nogen der i øvrigt ved, hvordan man fjerner, så den ikke viser facebook kontakter i telefonbogen? Alle mine kontakter ligger dobbelt nemlig 

Det er alt du kan ligge I de mapper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.