Hvor ofte spiser en baby på omkring 2 mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. november 2011

Aagaard

Nogen af jer der ved hvor ofte et barn på omkring 2 mdr bør spise?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP

Da Karla var 2 mdr. spiste hun ca. 8 gange i døgnet (det har jeg ihvertfald skrevet i hendes bog ) - hvis det var varmt oftere.

Jeg ammede...

//Mette

Anmeld

15. november 2011

Aagaard

MKBP skriver:

Da Karla var 2 mdr. spiste hun ca. 8 gange i døgnet (det har jeg ihvertfald skrevet i hendes bog ) - hvis det var varmt oftere.

Jeg ammede...

//Mette

Ok, og tak...
Jeg syntes ikke Milja spiser ret tit, men må hellere lige prøve at tælle et helt døgn før jeg begynder at bekymre mig. Hun bliver også ammet.

Tak for hjælpen

Anmeld

15. november 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
Aagaard skriver:

Ok, og tak...
Jeg syntes ikke Milja spiser ret tit, men må hellere lige prøve at tælle et helt døgn før jeg begynder at bekymre mig. Hun bliver også ammet.

Tak for hjælpen

Hvis hun bare trives, så NYD det !! Hun skal nok sige til, når hun er sulten ! Som du kan se på mit profil billede, er min jo også en prop

Anmeld

15. november 2011

Aagaard

MKBP skriver:

Hvis hun bare trives, så NYD det !! Hun skal nok sige til, når hun er sulten ! Som du kan se på mit profil billede, er min jo også en prop

Tak, det vil jeg prøve at gøre!
Din lille prop er da bare for lækker, jeg glæder mig sådan til Milja begynder at smile andet end impuls-smil, hvor er det et skøndt profil billede altså!

Anmeld

15. november 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
Aagaard skriver:

Tak, det vil jeg prøve at gøre!
Din lille prop er da bare for lækker, jeg glæder mig sådan til Milja begynder at smile andet end impuls-smil, hvor er det et skøndt profil billede altså!

Taaark...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.