Voksi-pose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.543 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. november 2011

www.baby.NU ;)

Hej Piger,

Jeg har brug for hjælp.

Jeg vil gerne kaste mig ud i at lave en voksi-pose selv. Men kan ikke finde et mønster, eller forklaring på hvordan jeg skal lave den.

Er der nogen der kan hjælpe??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Miss Church

www.baby.NU ;) skriver:

Hej Piger,

Jeg har brug for hjælp.

Jeg vil gerne kaste mig ud i at lave en voksi-pose selv. Men kan ikke finde et mønster, eller forklaring på hvordan jeg skal lave den.

Er der nogen der kan hjælpe??

Måske denne side kan bruges? 

http://ekvinde.dk/topic/26288-hjemmesyet-voksipose/ 

Anmeld

16. november 2011

www.baby.NU ;)

Miss Church skriver:

Måske denne side kan bruges? 

http://ekvinde.dk/topic/26288-hjemmesyet-voksipose/ 

Tak

Anmeld

22. november 2011

ano14316

https://www.baby.dk/debat/124157pi1/ordet-er-frit/h jemmesyet-voksipose.aspx#GoToMessage

opskriften står lidt nede på siden.. du er velkommen til at spørger hvis der er noget

Anmeld

22. november 2011

www.baby.NU ;)

ano14316 skriver:

https://www.baby.dk/debat/124157pi1/ordet-er-frit/h jemmesyet-voksipose.aspx#GoToMessage

opskriften står lidt nede på siden.. du er velkommen til at spørger hvis der er noget

Havde fundet din tidligere tråd, så er faktisk kommet i fuld sving efter din opskrift... Men med lidt rettelser af mig selv  Har valgt at sy dynen for sig selv, og så lave stoffet som ef betræk så det kan tages af og vaskes.

Men har da lige et spørgsmål... Den kant du har syet øverst til Hætte tingen... Har du os puttet anorak snor i den ??

Anmeld

22. november 2011

ano14316

www.baby.NU ;) skriver:

Havde fundet din tidligere tråd, så er faktisk kommet i fuld sving efter din opskrift... Men med lidt rettelser af mig selv  Har valgt at sy dynen for sig selv, og så lave stoffet som ef betræk så det kan tages af og vaskes.

Men har da lige et spørgsmål... Den kant du har syet øverst til Hætte tingen... Har du os puttet anorak snor i den ??

jeg har skam også dyne og betræk for sig..

jeg vil så anbefale at lave åbningen til dynen der hvor folden er til den del man først lægger over baby, i stedet for i bunden, der jo så bliver toppen, når den er foldet.. lidt svært at forklarer..

ja jeg har også anoraksnor i løbegangen på "hætten"

Anmeld

22. november 2011

ano14316

www.baby.NU ;) skriver:

jeg vil meget gerne høre dine rettelser hvis du vil dele?!

Anmeld

22. november 2011

www.baby.NU ;)

ano14316 skriver:

jeg har skam også dyne og betræk for sig..

jeg vil så anbefale at lave åbningen til dynen der hvor folden er til den del man først lægger over baby, i stedet for i bunden, der jo så bliver toppen, når den er foldet.. lidt svært at forklarer..

ja jeg har også anoraksnor i løbegangen på "hætten"

Hehe ja, det forstod jeg heller ikke helt

Men tak for hjælpen, jeg prøver mig frem

Anmeld

22. november 2011

ano14316

www.baby.NU ;) skriver:

Hehe ja, det forstod jeg heller ikke helt

Men tak for hjælpen, jeg prøver mig frem

der hvor den grønne streg er..

jeg vil rigtig gerne høre dine rettelser.. skal nemlig snart i gang med et nyt betræk, så kan sagtens bruge lidt inspiration..

skal også lave betræk til en duniduo..

Anmeld

22. november 2011

www.baby.NU ;)

ano14316 skriver:

der hvor den grønne streg er..

jeg vil rigtig gerne høre dine rettelser.. skal nemlig snart i gang med et nyt betræk, så kan sagtens bruge lidt inspiration..

skal også lave betræk til en duniduo..

Ahhh ski´smart...

Jamen jeg sys bare jeg på dine billeder så at du havde syet dynen ind i betrækket, så troede at det var en rettelse.

Samtidig har jeg lavet "dobbel" dyne. Altså taget en sommerdyne og syet i og lagt 2 lag. Sådan at jeg kan skille dem ad når det bliver sommer.

Tilsidst har jeg det hvor du har lavet snor "inde i " har jeg lavet trykknapper i stedet og nøjes med snor udvendig...

Tror det var det. Håber du forstår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.