vi skal endelig flytte .-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. november 2011

Troldemommi

huhu igår skrev jeg et indlæg om hvor taknemmelig og lykkelig jeg er og idag bliver den følelse bare endnu større

Vi har fået en ny bolig - et rækkehus på 90 km2 lidt nord for Silkeborg så nu kommer jeg endelig hjem til Midtjylland hvor jeg føler jeg hører rigtig hjemme

så nu kan Johanne få sit eget værelse HUHU denne dag kan bare ikke blive bedre :-)

Det eneste minus er at vi overtager rækkehuset den 1 januar :-S puhhaa tror lige vi skal holde os på måtten nytårsaften så hahaha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

anja89

Monica P skriver:

huhu igår skrev jeg et indlæg om hvor taknemmelig og lykkelig jeg er og idag bliver den følelse bare endnu større

Vi har fået en ny bolig - et rækkehus på 90 km2 lidt nord for Silkeborg så nu kommer jeg endelig hjem til Midtjylland hvor jeg føler jeg hører rigtig hjemme

så nu kan Johanne få sit eget værelse HUHU denne dag kan bare ikke blive bedre :-)

Det eneste minus er at vi overtager rækkehuset den 1 januar :-S puhhaa tror lige vi skal holde os på måtten nytårsaften så hahaha

Dejligt tillykke med det

Bliver rart for jer at få noget andet

Anmeld

15. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Ej hvor lækkert!  Nu ved jeg ikke om samme regler gælder når det er rækkehus osv.

Men vi har selv fået en lejlighed fra den 1/1, men vi får nøglen til lejligheden den 30 December fordi den 1 Januar er en søndag

Stort tillykke, det lyder rigtig lækkert

Anmeld

15. november 2011

Troldemommi

rikkeregnbue skriver:

Ej hvor lækkert!  Nu ved jeg ikke om samme regler gælder når det er rækkehus osv.

Men vi har selv fået en lejlighed fra den 1/1, men vi får nøglen til lejligheden den 30 December fordi den 1 Januar er en søndag

Stort tillykke, det lyder rigtig lækkert

nåhh ja det er det jo også, jeg vil da undersøge sagen :-) Tak for påmindelsen, så kan vi måske holde nytår i et nyt hjem :-)

Monica

Anmeld

15. november 2011

Troldemommi

anja89 skriver:

Dejligt tillykke med det

Bliver rart for jer at få noget andet

Ja Det bliver super dejligt :-)

Anmeld

15. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Monica P skriver:

nåhh ja det er det jo også, jeg vil da undersøge sagen :-) Tak for påmindelsen, så kan vi måske holde nytår i et nyt hjem :-)

Monica

Hehe, så lidt

Anmeld

15. november 2011

Nessie

Tillykke med det

Det kører da bare på skinner for jer, hvor er det dejligt

Anmeld

16. november 2011

Silke91

stort tilykke  det skulle vel ikke være i skægkjær 

Anmeld

16. november 2011

Mira0911

Stort tillykke med det nye hjem... 

Anmeld

16. november 2011

Troldemommi

en drøm skriver:

stort tilykke  det skulle vel ikke være i skægkjær 

Jo det er i skægkær :-) kender du byen eller du bor der måske selv :-) ????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.