Barn og Maling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.509 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. november 2011

MaleneJensen

Hejsa

Jeg vil gerne male nogle billeder til min Datters værelse og muligvis sætte hendes håndtryk og fodaftryk på men hvilken slags maling skal jeg bruge? Jeg har Acryl maling herhjemme men må man bruge det på barnets hud? Hun er 8½ måned gammel.

Håber der nogle der kan hjælpe mig med et svar, for vil ikke bruge noget forkert på hendes krop

Mvh Malene..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Nettemor

da vi lavede fodaftryk af Sebastian tog vi en smut ned i fætter br og købte fingermaling..

det må jo komme på huden

Anmeld

15. november 2011

MaleneJensen

Oki Takker Nettemor

Anmeld

15. november 2011

*Sofie*

MaleneJensen skriver:

Hejsa

Jeg vil gerne male nogle billeder til min Datters værelse og muligvis sætte hendes håndtryk og fodaftryk på men hvilken slags maling skal jeg bruge? Jeg har Acryl maling herhjemme men må man bruge det på barnets hud? Hun er 8½ måned gammel.

Håber der nogle der kan hjælpe mig med et svar, for vil ikke bruge noget forkert på hendes krop

Mvh Malene..

Malou har lavet mange mange malerier og håndaftryk med det her maling
http://www.legeakademiet.dk/pi/ECO_Fingermaling_4_farver_3205_62.aspx

Anmeld

15. november 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP

Da Karla var...ja, ikke særlig gammel, brugte vi alm. akryl, om man "må" eller ej, ved jeg ikke, men hun har umiddelbart ikke taget skade  Nu er hun også 8,5 mdr og jeg har tænkt at vi skal prøve igen - og da tror jeg også bare vi bruger alm. akryl !

//Mette

Anmeld

15. november 2011

MaleneJensen

*Sofie* skriver:

Malou har lavet mange mange malerier og håndaftryk med det her maling
http://www.legeakademiet.dk/pi/ECO_Fingermaling_4_farver_3205_62.aspx

Takker det vil jeg lige se nærmere på

Anmeld

15. november 2011

MaleneJensen

MKBP skriver:

Da Karla var...ja, ikke særlig gammel, brugte vi alm. akryl, om man "må" eller ej, ved jeg ikke, men hun har umiddelbart ikke taget skade  Nu er hun også 8,5 mdr og jeg har tænkt at vi skal prøve igen - og da tror jeg også bare vi bruger alm. akryl !

//Mette

Oki jeg vil heller ikke tro de tager skade af det men prøvede nemlig da mathilde var ca. 2-3 måneder gammel og om aftenen fik hun høj feber om det har været det ved jeg ikke :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.