Hvad skal du se i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

HeidiØ

Vi har kun DR1 og TV2, så jeg har skrevet intet af det lort, selvom jeg faktisk lidt godt gad at se DUM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

SussieThyssen

mariadyveke skriver:

Jeg skal nok zappe lidt mellem de unge mødre og fodbold Da hverken mig eller manden kan give sig

Jae øhh..jeg blev jo nødt til at vælge "intet"..selvom sproget var lidt vel krydret til mig

Jeg ser ikke ret meget tv, men hvis jeg gør, så foretrækker jeg faktisk videnskabelige eller historiske kanaler..men jeg går ikke af vejen for en god serie som CSI eller Politijagt 

Jeg har lige rådyrket alle 10 sæsoner af Venner, så nu er jeg rigeligt tv-mættet for en tid

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. november 2011

Troldemommi

Vi skal helt klart se fodbold :-)

Jeg ser ikke de unge mødre da de gør mig trist til mode og mig og min mor har jeg aldrig set

Kom så Danmark :-) også selvom det ikke er en vigtig kamp

Anmeld

15. november 2011

Troldemommi

SussieThyssen skriver:

Jae øhh..jeg blev jo nødt til at vælge "intet"..selvom sproget var lidt vel krydret til mig

Jeg ser ikke ret meget tv, men hvis jeg gør, så foretrækker jeg faktisk videnskabelige eller historiske kanaler..men jeg går ikke af vejen for en god serie som CSI eller Politijagt 

Jeg har lige rådyrket alle 10 sæsoner af Venner, så nu er jeg rigeligt tv-mættet for en tid

Kærligst
Sussie

CSI er også en rigtig god serie :-)

Anmeld

15. november 2011

marloutti

Jeg har stemt andet... Er det ikke i dag, der kommer spise med Price? For det skal vi nok se...

Anmeld

15. november 2011

Sees

FODBOLD!!!

Anmeld

15. november 2011

twinny

Herhjemme er tirsdag min tv dag.. Hvis drengene tillader det....

Men manden min kan se fodbold resten af ugen eller smutte ind i soveværelset. hehe..

SÅ DUM..

Anmeld

15. november 2011

lio

jeg er selv halv dansk og halv finsk og gider ikke se en kamp jeg med sikkerhed kender resultatet på og skal høre på en masse kommentarer fra andre om det..

Anmeld

15. november 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Vi skal se Harry Potter og dødsregalerne 2 

Anmeld

15. november 2011

Stumpen

Luksusfælden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.