Skal undersøges om jeg kan få børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. november 2011

Anonym trådstarter

Ved ikke om den ligger det rigtige sted

Min kæreste og jeg har været sammen før hvor vi os prøvet og få et barn sammen vi opdagede så dengang at vi havde fået klamydia vi ved ikke hvor længe vi havde haft det inden det blev opdagede

I 2008 fik jeg tjekkede min livmor og min kæreste hans sæd som ikke fejlet noget vi kom aldrig vider med undersøgelsen da vi gik fra hinaden i 2009

Vi blev så kæresten igen i april sidste år hvor vi blev enig om at prøve igen med det samme

jeg var så til læge igår hvor jeg fortalt hende at nu vil vi gerne gøre undersøgelsen færdig om jeg fx fejler noget og hvad vi ellers kan gøre

Nu tænker jeg bare hvad skal jeg igennem og koster det og bliver undersøgt nu?

håber i kan læse hvad jeg har skrevet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Nessie

Selve udredningen koster ikke noget, så det er bare om at komme i videre med undersøgelsen

Anmeld

15. november 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Selve udredningen koster ikke noget, så det er bare om at komme i videre med undersøgelsen

mange tak

Anmeld

15. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Ved ikke om den ligger det rigtige sted

Min kæreste og jeg har været sammen før hvor vi os prøvet og få et barn sammen vi opdagede så dengang at vi havde fået klamydia vi ved ikke hvor længe vi havde haft det inden det blev opdagede

I 2008 fik jeg tjekkede min livmor og min kæreste hans sæd som ikke fejlet noget vi kom aldrig vider med undersøgelsen da vi gik fra hinaden i 2009

Vi blev så kæresten igen i april sidste år hvor vi blev enig om at prøve igen med det samme

jeg var så til læge igår hvor jeg fortalt hende at nu vil vi gerne gøre undersøgelsen færdig om jeg fx fejler noget og hvad vi ellers kan gøre

Nu tænker jeg bare hvad skal jeg igennem og koster det og bliver undersøgt nu?

håber i kan læse hvad jeg har skrevet

Udredningen er gratis! Og det ser ud til at behandlingen også bliver stortset gratis igen inden længe. Håbe håbe! 

Man vil nok kigge på:

Din cyklus, din ægproduktion, om der er fri passage i dine æggeledere, samt tage nogle blodprøver for at undersøge om du danner hormoner osv. 

Held og lykke med det! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.