Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
isabellamor skriver: det var heller ikke en lur han tog, det var bare et meget heldigt skud fra kærestens side at han ramte plet mens han lige lukkede øjnene så det ligner han sover
det var heller ikke en lur han tog, det var bare et meget heldigt skud fra kærestens side at han ramte plet mens han lige lukkede øjnene så det ligner han sover
He he , så det er bare om at tage en hel serie, og håbe på at der er et der ser ud som om de sover
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nessie skriver: He he , så det er bare om at tage en hel serie, og håbe på at der er et der ser ud som om de sover
ja man knipser bare løs
Nessie skriver: Hvor er han sød Men hvordan får man sådan en lille fyr til at tage en lur uden tøj på, når fotografen er klar? Fjollet spørgsmål, men har tit tænkt det, når jeg ser flotte billeder af sovende babyer
Hvor er han sød
Men hvordan får man sådan en lille fyr til at tage en lur uden tøj på, når fotografen er klar? Fjollet spørgsmål, men har tit tænkt det, når jeg ser flotte billeder af sovende babyer
Det har jeg også undret mig over mange gange
isabellamor skriver: som jeg så lige redigerede baggunden på, og jeg syntes simpelthen det er så dejligt et billede.. han er ca 2 mdr på dette billede... og det syntes jeg da lige i skulle se.. nu er han jo en stor dreng på 10 mdr og har 7 fine bisser...
som jeg så lige redigerede baggunden på, og jeg syntes simpelthen det er så dejligt et billede.. han er ca 2 mdr på dette billede...
og det syntes jeg da lige i skulle se..
nu er han jo en stor dreng på 10 mdr og har 7 fine bisser...
Lækker lækker unge du har dig der Må selv forsøge mig med et "snyde sove billede". Det er virkelig sødt
MetteMe skriver: Det har jeg også undret mig over mange gange
He he, godt det ikke kun er mig
Synes de billeder er så søde, men har undret mig over hvordan de fik dem til at sove
Sikke et fantastisk skønt billede
MetteMe skriver: Lækker lækker unge du har dig der Må selv forsøge mig med et "snyde sove billede". Det er virkelig sødt
det er bare at skyde løst
tak
Frøken J. skriver: Han er da for skøn!
Han er da for skøn!
Taaak ja der var han jo lille, det er alligevel et godt stykke tid siden..
Chamomile skriver: Sikke et fantastisk skønt billede
Ihhh taak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128