Opdate: faderskabssag frdig hvad nu.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

255 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. november 2011

anja89

Så har jeg lige snakket med en sød dame inde fra statsforvaltningen og hun mente at sådan som sagen er kørt og at han er dømt til at være far så har jeg stadig fuld forældremyndighed over hende..

som hun sagde at vis der ikke stod noget i brevet fra retten om at vi fik fælles så var den ikke lavet om og så skulle han selv søge om det

Er bare så glad og lettet lige nu

Tak fordi i svarede på mit indlæg det var rigtig dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

astridt

Ej hvor er det dejligt for dig -vished om hvem faren er og ingen bekymring om fælles forældremyndigheden, det lyder som om solen skinner lidt hos dig

Anmeld

15. november 2011

anja89

astridt skriver:

Ej hvor er det dejligt for dig -vished om hvem faren er og ingen bekymring om fælles forældremyndigheden, det lyder som om solen skinner lidt hos dig

Jeg har vist hvem faren var fra den dag jeg blev gravid men han var ikke sikker da vi gik fra hinanden..

Men ja solen stråler hos mig lige nu... er så glad for den ikke er blevet fælles

Anmeld

15. november 2011

Nessie

Det var dejligt, så behøver du ikke gå at spekulere mere på det  Tillykke med det

Anmeld

15. november 2011

anja89

Nessie skriver:

Det var dejligt, så behøver du ikke gå at spekulere mere på det  Tillykke med det

tak

Nej nu skal jeg ikke bekymre mig om det.. så er det kun vis han søger om den og det tror jeg ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.