Hjælp!! 7 uger og feder??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. november 2011

Sifling

Hej Piger..
Ja nu sidder jeg jo her med min lille dreng der bare har været super pylret siden igår, sovet hele tiden, kun afbrudt af nogle skrig ture og spise pauser.. Hans temp igår var 36,9 så det var jo fint men i morges var den 37,7.. Jeg har så ligget med ham hele dagen, givet ham lidt ekstra væske og ellers bare omsorg.. Og her til aften syntes jeg faktisk han virkede til at være mere sig selv igen, og han spiste da også lige en ordentlig portion mælk (han har hele dagen kun spist det halve af hvad han plejer).. Men så vil jeg jo lige tjekke hans temp igen og den er så 38,3????
Er det farligt? Skal jeg ringe til vagtlægen eller hvordan?
Jeg skal selv til læge i morgen formiddag, så der kan jeg jo lige spørge hende hvis det er, men jeg ved virkeligt ikke om det er noget jeg skal reagere på nu og her
Åååh min lille baby dreng, jeg er bare helt ude af den, syntes bare det er så synd for ham
Håber der er nogen der kan komme med et svar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Frøken J.

Sifling skriver:

Hej Piger..
Ja nu sidder jeg jo her med min lille dreng der bare har været super pylret siden igår, sovet hele tiden, kun afbrudt af nogle skrig ture og spise pauser.. Hans temp igår var 36,9 så det var jo fint men i morges var den 37,7.. Jeg har så ligget med ham hele dagen, givet ham lidt ekstra væske og ellers bare omsorg.. Og her til aften syntes jeg faktisk han virkede til at være mere sig selv igen, og han spiste da også lige en ordentlig portion mælk (han har hele dagen kun spist det halve af hvad han plejer).. Men så vil jeg jo lige tjekke hans temp igen og den er så 38,3????
Er det farligt? Skal jeg ringe til vagtlægen eller hvordan?
Jeg skal selv til læge i morgen formiddag, så der kan jeg jo lige spørge hende hvis det er, men jeg ved virkeligt ikke om det er noget jeg skal reagere på nu og her
Åååh min lille baby dreng, jeg er bare helt ude af den, syntes bare det er så synd for ham
Håber der er nogen der kan komme med et svar!

Sender et kram Og så synes jeg da bare du skal ringe til vagtlægen, hvis du er utryg. Det kan der jo ikke ske noget ved! Men overordnet set, skal du nok bare være obs på, at den lille spiser og ikke virker alt for sløv. Men ring, hvis du er utryg. Du får max at vide, at du bare skal se det an

Anmeld

14. november 2011

Albert/Alberthe1

Hejså med dig!!

Først en ordentlig  til dig!!

Forstår bestemt godt du er bekymret, men da min lille datter fik sin første "sygedag" Ringede jeg og spugte min læge hvornår jeg skal reagere på temp. Og fik atvide at så længe den ikke er 38,5 er det ikke feber og så længe at barnet opfører sig "normalt" er der ingen grund til bekymring!! Klart at han vil være mere pylret og spise mindre, men så længe han er ved bevidsthed og at du kan trøste, få lidt mad og væske i ham, tror jeg ikke du skal være bekymret!! Men er du det stadigm så ring til vagtlægen, så du kan få ro i sjælen!! Er aldrig rart når det er ens barn der er dårlig!!

for at det snart bliver bedre med ham!!

Knus Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.