Er jeg den eneste!?!?! :O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

trunte24

Mira0911 skriver:

Er jeg den eneste som når at blive total juleskør inden vi når december? 

Med alt det julemusik der er i reklamerne på tv - radio osv... 

Synes det er vildt så meget som jeg allerede er i julestemning... 

Jeg lææææængtes efter noget sne snart, så man kan komme og blive et legebarn igen.... 

Er jeg den eneste? 

Nej, jeg er også. Har allerede set krummernes jul og de første 5 afsnit af brødrene Mortensens julekalender.

OG jeg kunne ikke holde mig mere i går, så jeg er begyndt at pynte op, dog har jeg kun nået stuen endnu

Synes også det er startet tidligt i år for mit vedkommende, plejer aldrig at pynte op før 1. søndag i advendt.

Nåhr ja, jeg har da også lavet advendtskrans og købt ind til kalender dekoration!

Synes julen er sååå hyggelig og kan ikke vente

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Mira0911

twinboys skriver:

ja jeg har det på samme måde som dig, så det kunne lige så godt have været mig der havde skrevet det

Årh så er jeg med... 

Anmeld

14. november 2011

Mira0911

trunte24 skriver:

Nej, jeg er også. Har allerede set krummernes jul og de første 5 afsnit af brødrene Mortensens julekalender.

OG jeg kunne ikke holde mig mere i går, så jeg er begyndt at pynte op, dog har jeg kun nået stuen endnu

Synes også det er startet tidligt i år for mit vedkommende, plejer aldrig at pynte op før 1. søndag i advendt.

Nåhr ja, jeg har da også lavet advendtskrans og købt ind til kalender dekoration!

Synes julen er sååå hyggelig og kan ikke vente

Det er vildt underligt med mig... Jeg plejer først at være sådan i rigtig juelstemning sådan lige op til jul... Denne gang er det vildt tidligt... 

Anmeld

14. november 2011

Mira0911

Diana... skriver:

Tja jeg plejer at være i mega julehumør nu men det er jeg bare ikke. Jeg bliver faktisk helt øv over det! Jeg mangler stadig min sommer også det min første jul uden min morfar. 

Jeg glæder mig også til sne og vinter hygge altså kolde mørke aftner med starinlys og hygge de røde stjerner (bloms) i vinduerne som også give lidt varm hygge det glæder jeg mig til. Men selve julen tja det er nok første gang nogen sinde at jeg ikke er i julestemning nu men det skal nok komme når vi når tættere på. 

Håber da du kommer i stemning på et tidspunkt... Ved hvordan det er når der mangler en mere... 

Ih ja det er så hyggeligt med sne, stearinlys osv... 

Anmeld

14. november 2011

twinboys

Mira0911 skriver:

Årh så er jeg med... 

ammehjerne????

Anmeld

14. november 2011

Mira0911

An&Jo skriver:

er det så nu jeg afslører at jeg bare slet ikke er et julemenneske?? Jeg ville helst undvære julen, og hvert andet år kommer jeg slet ikke til at holde jul, for der er Johannes ved sin far.. og jeg NYDER at jeg i år ikke skal tænke på gaveræs og julemad..

Sådan er der nogle der har det, det skal der sørme også være plads til... jeg havde det selv sådan for nogle år siden... 

Anmeld

14. november 2011

Mira0911

Simon's moar <3 skriver:

NEJ !! haha, er lige kommet på arbejde igen efter at ha været sygemeldt i 6 uger, arbejder i butik og der var JULEPYNT foran kasserne og i havecentret haha.. er total i julestemning Og i lørdags var jeg til julefrokost, med julemusik, julemad og det hele

Hehe og det er virkelig vildt tidligt butikkerne begynder at pynte op... 

Dejligt jeg ikke er den eneste... 

Anmeld

14. november 2011

Mira0911

twinboys skriver:

ammehjerne????

Jaaaaaaa, selvom jeg giver flaske, kan man også have ammehjerne... 

Anmeld

14. november 2011

Janni.

Jeg vil gerne have sneen, men alt det jule pynt osv må godt vente til 1. dec. Synes det er altid for tidligt, de pynter op i butikkerne. 

Anmeld

14. november 2011

twinboys

Mira0911 skriver:

Jaaaaaaa, selvom jeg giver flaske, kan man også have ammehjerne... 

jeg har stadig ammehjerne og jeg har altså drenge på 8 1/2 år nu og nej de får ikke bryst griner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.