Hvem skal man melde det til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. november 2011

Anonym trådstarter

Ja min veninde har boet sammen med sin eks kæreste for over et halvt år siden, det er tættere på 1 år end det er på ½ år. Men han har altså ikke skiftet adresse, og hun har regninger der hober sig op , altså hans regninger og hun kan ikke få boligstøtte eller noget. Så hvem skal man melde ham til? Altså at han ikke har adresse det samme sted som han bor??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

baby012

tag ned på kommunen og få en snak med dem om det

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

tag ned på kommunen og få en snak med dem om det

hm okay, for han nægter at flytte adresse og han bidrager ikke med det som hun mister på at han har sin adresse der.

Anmeld

14. november 2011

merethe

Profilbillede for merethe

kommunen

Anmeld

14. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja min veninde har boet sammen med sin eks kæreste for over et halvt år siden, det er tættere på 1 år end det er på ½ år. Men han har altså ikke skiftet adresse, og hun har regninger der hober sig op , altså hans regninger og hun kan ikke få boligstøtte eller noget. Så hvem skal man melde ham til? Altså at han ikke har adresse det samme sted som han bor??

Hun skal helt sikkert kontakte kommunen, og så må de råde og vejlede hende.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. november 2011

baby012

Anonym skriver:

hm okay, for han nægter at flytte adresse og han bidrager ikke med det som hun mister på at han har sin adresse der.

kommunen, nu  

de sakal nok få ham fraflyttet  

Anmeld

14. november 2011

Mor010711

Du skal skrive "ukendt på adressen" på alle hans breve og aflevere dem på posthuset. Og ja så er det nok en god ide at kontakte folkeregisteret og evt. kommunen. 

Folkeregisteret sender et brev hvor han skal bekræfte sin adresse. Du skriver "ukendt på adresse" og så må de tage den derfra

Anmeld

15. november 2011

Anonym trådstarter

Okay tak for svar allesammen!

Anmeld

15. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Man kan framelde folk sin adresse på kommunen. Vi havde en overbo, som ved en fejl blev registreret hos os. Der ringede jeg og fik en adresse jeg skulle skrive til med kopi af kontrakten. Han nåede dog at ordne det selv. Vi får ihvertfald ikke hans post længere. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.