Lykkelig og taknemmelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. november 2011

Troldemommi

Her til aften sad jeg og fodrede min lille skat af til nattens strabasser og så kom jegtil at tænke på alt det jeg er taknemmelig for, hvor er jeg bare glad for mit liv :-) Jeg har ikke det perfekte liv men i bund og grund tror jeg sgu at jeg er lykkelig :-)

Hvorfor jeg er lykkelig

1 Jeg er blevet gift med min drømmemand

2 Vi har fået en fantastisk lille pige Johanne som vi begge to syntes er verdens 8 vidunder

3 Jeg er ved at tage min drømmeuddannelse og når min orlov er ovre så mangler jeg kun 1 semester for at være færdig

4 Jeg har en dejlig familie som jeg elsker over alt på jorden

5 Jeg har verdens bedste veninder som jeg ved altid vil være i mit liv uanset hvad

6 Vi er så småt ved at bryde op fra fyn og flytte tilbage til midtjylland, det glæder jeg mig meget til

7 Julen nærmer sig, den første jul vi skal holde hvor Johanne er en del af os

:-) Jeg er bare glad i låget her til aften

Er i lykkelige???

Hvis i har lyst så er i velkommen til at fortælle hvorfor i er lykkelige

Knus Monica

ps- kender i den følelse man kan få inde i kroppen når man ser på sit barn, man føler nærmest at man er ved at sprænge :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Frk.S

Dejligt indlæg!

Jeg er bestemt også lykkelig, og jeg kender udemærket den følelse - som om man er ved at sprænge af glæde og kærlighed når man kigger på sit barn.

Anmeld

15. november 2011

Nessie

Hvor er det skønt  Dejligt at det hele bare kører derud af

Ja, det med børnene vil vist altid være sådan
jeg gik tur med min den anden dag, og han sad der i barnevognen med hue på, og ansigtet var så fint indrammet, og jeg gik bare og tænkte at han var så smuk  Ja, ja, man er måske ikke så objektiv når man er moren, men hvis ikke jeg skulle synes at han er smuk, hvem skulle så

Anmeld

15. november 2011

Troldemommi

Nessie skriver:

Hvor er det skønt  Dejligt at det hele bare kører derud af

Ja, det med børnene vil vist altid være sådan
jeg gik tur med min den anden dag, og han sad der i barnevognen med hue på, og ansigtet var så fint indrammet, og jeg gik bare og tænkte at han var så smuk  Ja, ja, man er måske ikke så objektiv når man er moren, men hvis ikke jeg skulle synes at han er smuk, hvem skulle så

Jeg syntes alle babyer er smukke, jeg tror det er den der uskyld som lyser ud af dem der gør dem så smukke

Monica

Anmeld

15. november 2011

Nessie

Monica P skriver:

Jeg syntes alle babyer er smukke, jeg tror det er den der uskyld som lyser ud af dem der gør dem så smukke

Monica

Og når de sover på den der afslappede måde som kun babyer og små børn kan, så smelter ens hjerte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.