Stakkels dig! Du får lige en 
- Jeg føler at jeg 'skal' skrive at det er synd for din datter, men altså....jeg fik selv slået min fortand ud dagen efter min 3års fødselsdag, og jeg fik først en ny da jeg var 7½ år gammel. Det husker det bare som en vildt sjov og fantastisk tid. JEg kunne alt muligt som igen andre kunne. F.eks. drikke af sugerør med lukket mund
Det bedste var at få lov til at suge lange spagittere ind gennem 'hullet' i overmunden, altså sidde med lukket mund og så bare suge til.
Jeg kan huske at ejg var SÅ ked af det, da min nye tand begyndt at vokse ud
Jeg ville beholde mit elske hul i tandrækken. Det var jo sådan JEG så ud!!! -altså i dag er jeg selvfølgelig glad for at jeg har alle tænderne i overmunden, men det var jeg bestemt ikke som barn!
Så, jo...det er synd for din datter! -men det bringer også en masse herlige og dejlige barndomsminder frem i mig, at se sådan en lille størrelse uden en fortand.
-eneste 'bivirkning' jeg har haft af ikke at have fortand i mange år, er at jeg spiser æbler og gulerødder med kindtænderne. Den gang kunne jeg af gode grunde ikke bide 'almindeligt' i et æble, så der brugte jeg kindtænderne i stedet for. Sådan kan jeg stadig bedst lide at spise æbler og gulerøde
Anmeld