pædagogisk assistent?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. november 2011

Anonym trådstarter

ER der nogen her der er i gang med pau-uddannelsen. eller allerede har den.

Jeg overvejer at søge til næste år. Vil du fortælle om uddannelsen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Simon's moar <3

Anonym skriver:

ER der nogen her der er i gang med pau-uddannelsen. eller allerede har den.

Jeg overvejer at søge til næste år. Vil du fortælle om uddannelsen?

Min kæreste har taget noget af den, kan lige for ham til at fortælle om det, når han har fri

Anmeld

14. november 2011

Muffinmus

Kender to der har den og begge er arbejdsløse...rifter er simpelthen for stor om de jobs desværre.

Alm ped medhjælper er bare ikke nemt, eller alm unddannet, begge dele er faktisk svært.

Men veninde søgte job, men de var mere end 700 ansøgere....så ser det sgu lidt håbløst ud:-)

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

Simon's moar <3 skriver:

Min kæreste har taget noget af den, kan lige for ham til at fortælle om det, når han har fri

Tak.

Jeg gætter på at han har job som pau nu? Var det et job han havde på hånden før uddannelsen? som en anden også skriver så hører ejg om en del arbejdsløse i det fag.

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Kender to der har den og begge er arbejdsløse...rifter er simpelthen for stor om de jobs desværre.

Alm ped medhjælper er bare ikke nemt, eller alm unddannet, begge dele er faktisk svært.

Men veninde søgte job, men de var mere end 700 ansøgere....så ser det sgu lidt håbløst ud:-)

Det er også arbejdsløsheden jeg frygter bagefter. Men jeg vil så gerne arbejde inden for faget og pga. økonomi er pædagog uddannelsen udelukket.

Anmeld

14. november 2011

Simon's moar <3

Anonym skriver:

Tak.

Jeg gætter på at han har job som pau nu? Var det et job han havde på hånden før uddannelsen? som en anden også skriver så hører ejg om en del arbejdsløse i det fag.

Nej, han stoppede da det ikke rigtigt var ham alligevel... Det var noget han fik igennem kommunen, de var ansat gennem kommunen. Alle i min kærestes klasse fik en elevplads.. Man ku selv søge, men kommunen stillede også nogle pladser til rådighed.. 
Det er godt nok 1 ½ år siden han gik der, så ved ikke om de er lavet om siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.