Kæresten og jeg var hhv. Wolverine og Sørøver Sally sidst vi var afsted til fastelavn
Jeg havde købt mit kostume over ebay og gav 200 kr for det
Støvlerne havde jeg i forvejen og jeg købte en pistol i BR. Mikkel købte en paryk ligeledes over ebay (da han er skaldet normalt
), en halskæde og handsker, hvor han så fabrikerede de der kløer ud af lister og sprayede dem sølv og kom dem ind i handskerne så han kunne have dem på. Plus ussel cigarstump til mundvigen.
Min søster var Brud. Jeg arbejdede i en brudebutik og vi fandt en gammel gammel kjole længst ude på lageret som jeg fik af min søde chef. Den fik hun på (REN 80'er). Hun var SÅ fin med blondehandsker og en kæmpe hvid kunstig blomst i håret fundet hos genbrug. Sådan en kan du sikkert også finde til ingen penge i genbrug eller lign. Hun vandt kvinde-udklædningskonkurrencen (der var seriøst mange der troede at hun var en rigtig brud da vi var i byen senere...
). Det billede i fuld figur er fra brudebutikken hvor hun prøvede den, så ses hun senere om aftenen i fuld makeup og lir 
Ham der vandt mandlig udklædning var klædt ud som ninja. Han havde hans kærestes sorte gemacher på. Sorte sokker ud over. En sort langærmet bluse og sorte handsker. Så havde han købt en tynd sort elefanthue til når man står på ski og så havde han klippet et liggeunderlag ud og klistret fast på ryg og mave. Han så SÅ sjov ud, og på alle billeder der stikker hans ninjafjæs frem omme bagved som en surprise... Da vi var i byen var han næsten usynlig og det var altså ret morsomt. Og en nem og billig men rigtig gennemført løsning. (Han havde vist også lavet sådan en kaste-pind agtig ting af to køkkenrulle-rør med gaffatape omkring bundet sammen med en snor, som han så gik og lavede ninja-tricks med) I får lige et billede fra diskoteket. Bartenderen ved jeg ikke hvem er, og Ninjaen--- ja folk kan jo gætte, jeg tror ikke at jeg udstiller hans identitet
)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld