Øøøhhh tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. november 2011

Anonym trådstarter

Hvor meget tøj tager i på jeres børn både hjemme og udenfor .. ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Frk.S

Freja får en langærmet body, bukser og strømper på eller kortærmet body og en bluse (og selvfølgelig stadig bukser og strømper) når vi er hjemme.

Når hun kommer ud i barnevogn får hun en tyk trøje eller en jakke (alt efter hvor koldt der er) på, samt en bomuldshue og vanter. Og så får hun jo også dynen henover sig.

Jeg synes hun er let påklædt i forhold til de andre i mødregruppen, men hvis hun får mere på koger hun over. Det hun får på i barnevognen er faktisk for varmt nogle gange, men jeg tør heller ikke rigtig give hende mindre på..... synes det er svært.

Anmeld

14. november 2011

Janni.

Frk.S skriver:

Freja får en langærmet body, bukser og strømper på eller kortærmet body og en bluse (og selvfølgelig stadig bukser og strømper) når vi er hjemme.

Når hun kommer ud i barnevogn får hun en tyk trøje eller en jakke (alt efter hvor koldt der er) på, samt en bomuldshue og vanter. Og så får hun jo også dynen henover sig.

Jeg synes hun er let påklædt i forhold til de andre i mødregruppen, men hvis hun får mere på koger hun over. Det hun får på i barnevognen er faktisk for varmt nogle gange, men jeg tør heller ikke rigtig give hende mindre på..... synes det er svært.

Frejas påkældning minder meget om det, vi giver Silas på. Altså ud fra beskrivelse 

Anmeld

14. november 2011

2babygirls

Frk.S skriver:

Det samme her. Madeleine er en tynd nips, men god til at holde varmen.

Anmeld

14. november 2011

Nadia&Daniel

Frk.S skriver:

Præcis samme her

Anmeld

14. november 2011

Clisolka

Jeg giver Isabella en langærmet body på, bukser og strømper - ellers er det en kortærmet body med langærmet bluse udenover. Er vi herhjemme får hun tit en langærmet body og strømpebukser på 

Udenfor sover hun i fleecedragt i sin barnevogn med en elefanthue under dynen  Får hun mere på, overkoger hun, da hun er et varmt barn 

Anmeld

14. november 2011

Sitrani

Anonym skriver:

Hvor meget tøj tager i på jeres børn både hjemme og udenfor .. ?

Min pige på 5 mdr. får en undertrøje, langærmet body (Alternativt en kortærmet body med en cardigan eller langærmet trøje udover) og er par bukser på + strømper og sutsko.. det er når hun er indenfor..

Når vi er udenfor har hun det samme på som ovenstående, plus hendes uld-dragt, handsker og hue, og så hendes dyne over benene, når hun sidder i barnevognen Når det bliver frostgrader, har jeg tænkt mig også at give hende en tyk trøje indenunder uld-dragten..

Anmeld

14. november 2011

lycly

Når vi er hjemme, får hun kortærmet body, bluse, bukser og strømpebukser på. Når vi skal ud (med barnevognen) får hun en tyk trøje på, hue, vanter og sutsko (hun er 4 mdr). Nogen gange får hun også et par strikbukser på når vi skal ud.

Flere i min mødregruppe giver deres børn fleecedragt på og sådan, men Julia bliver alt for varm i den slags

Anmeld

14. november 2011

DK

Richard har ret meget tøj på. Han er lidt en kold baby synes jeg.

Så han har en body med korte ærmer, en bluse og en strikket vest eller trøje over (bomuldsstrik).Så har han strømpebukser og bukser på, eller kun bukser hvis det er bukser med foer og naturligvis strømper. Han har også altid hjemmesko på.

Udenfor har han de sidste to dage haft flyverdragt på da det jo er frost om natten/morgenen nu. Så har han enten hans huttelihut uld-elefanthue med foer på (hvis han skal sidde op i barnevognen), eller en tynd bomuldshue (hvis vi ex er mest i bilen/ude at handle). Han har ikke handsker på for dem flår han af lige så hurtigt som de kommer på. Ude har han også hjemmeskoene på, da han endnu ikke går og vi venter med at købe vinterstøvler til han kan. Han har dog de der termo-futter han kan få på når det bliver RIGTIG koldt.

Når han sover i barnevognen har han alt indendørs tøjet på, plus en tyk hjemmestrikket uldtrøje, lange uld-knæsokker og en tynd bomuldshue. Når det bliver mere vinter kommer han også i sådan en "sovepose" med ærmer og hætte.

Anmeld

14. november 2011

vitapigen

Min pige på 4 mdr. får en langærmet body, bukser, srømper og når hun ligger i barnevognen er det med dette på + hue og så ligger hun i sin voksi pose, som er super god Hun er en meget varm pige, så mere tøj på vil hun koge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.