Hvor mange "barn syg" dage har i haft?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Antal barn syg dage de seneste 6mdr?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.463 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. november 2011

Smølf

Hej damer,

Kunne godt lige bruge nogle tal til sammenligning.
Hvor mange barn syg dage har i haft de seneste 6 måneder -og hvor mange børn har i?

Vh smølf

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

SHERO

puhh jeg har haft mange, men er heldigvis kun stuerende, så det er lidt lettere at være væk når det kun mig selv det går ud over... Men nok 20-25 dage.. Han er ørebarn, så indtil drænene kom i var der maange syge dage...

Anmeld

14. november 2011

SjeBets

har to børn og en barn syg dage, vi har ikke mange,men mine er også lidt større og raver ikke alt til sig mere 

Anmeld

14. november 2011

Clisolka

Jeg startede på arbejde igen efter barslen den 19/9, så det er begrænset hvor længe jeg har været tilbage, men har haft en del sygedage sammen med Isabella siden hun startede i vuggestue  Jeg har haft 2 barn sygedage og de sidste gange har jeg snuppet nogle fridage på min egen konto - jeg har en del ferie som jeg ikke har haft brugt pga. barsel 

Vi har kun Isabella herhjemme 

Anmeld

14. november 2011

Lullaby

Begge piger influenza og en enkelt lungebetændelse samt småt. Så 6.

Anmeld

14. november 2011

Henriette Aaby

Nu er jeg jo sygemeldt så har ikke sygedage på den måde.

Men jeg har en datter der er har feber ca. 3 dage ud af en uge på 7. Og sådan har det været siden starten af oktober.

Vi har i dag heldigvis været ved læge, NU skal der ske noget!!!

Anmeld

14. november 2011

dorthemus

Jeg har en datter i vuggestue og jeg har haft 2 x 2 dage

Anmeld

14. november 2011

Svenne

Alt i alt siden jeg startede på arbejde efter barsel d. 1. februar har jeg haft tre.
Min søn er ørebarn, så indtil drænene kom i havde vi mange nætter uden søvn og mange dage med en syg dreng. Jeg brugte så også en "barn syg" dag, den dag han fik drænene i.
Det var i maj og han har ikke haft en sygedag siden!!! Skønt

Anmeld

14. november 2011

Muffinmus

Har 2 børn og har haft en BS de sidste 6 mdr og måske 2-3 stk hele året. Ellers bruger mange jo omsorgsdage af samme årsag hvis man har mange, det er netop en af grundende til de er lavet.....

Anmeld

14. november 2011

Lone Jakobsen

har 4 børn og har vist haft en enkelt dag på de sidste 11 mdr.

men nu arbejder jeg også som dp. og 3 af mine børn er så store at det ikke kræver en fridag hvis de er syge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.