Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
twinboys skriver: griner jeg holdte starteknappen nede i 4-5sekunder... Majbritt
griner jeg holdte starteknappen nede i 4-5sekunder... Majbritt
Godt det "startede" for dig ha ha!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Janni. skriver: Godt det "startede" for dig ha ha!!
ja er du gal mand ellers måtte jeg jo kontakte Siemens imorgen...
twinboys skriver: Hjææælp barnelås fra mit komfur Siemens... hvordan får jeg slået børnelås fra???
Hjææælp barnelås fra mit komfur Siemens... hvordan får jeg slået børnelås fra???
*Fniiis* Har du fået mad???
ja en kedelig rugbrødsmad... og nej det var ikke sjovt...så STOP med det fniiis
twinboys skriver: ja er du gal mand ellers måtte jeg jo kontakte Siemens imorgen...
Det vil jeg godt have hørt, tror der var en enkelt eller 2 som havde små fniset af dig når du havde afsluttet samtalen
twinboys skriver: ja en kedelig rugbrødsmad... og nej det var ikke sjovt...så STOP med det fniiis
Nåååhhh..stakkels dig *trøste*. Jeg håber da du får løst problemet i morgen.
Janni. skriver: Det vil jeg godt have hørt, tror der var en enkelt eller 2 som havde små fniset af dig når du havde afsluttet samtalen
hov hov din bandit... jeg ved ikke en gang hvordan jeg fik børnesikring på
SussieThyssen skriver: Nåååhhh..stakkels dig *trøste*. Jeg håber da du får løst problemet i morgen.
rolig rolig efter en time fik jeg låst det op... men hvordan jeg fik børnesikringen sat på er mig en gåde... Men nu kan jeg lave mad igen...
Det kunne lige så godt havde været mig der havde oprettet denne tråd . Lige da jeg var flyttet ind i min lejlighed, der satte jeg den lille indedørs hængelås til, som sidder ved hoveddøren og jeg kunne så ikke få den af igen . Jeg rev den halvt af før jeg faldt ud af at der var en lille knap man skulle trykke på
twinboys skriver: hov hov din bandit... jeg ved ikke en gang hvordan jeg fik børnesikring på
Hi hi, det burde du da vide, burde du ikke? Ihh jeg som troede du var så klog
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128