4 års vaccine.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.829 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. november 2011

lollandpigen

Hej piger....

Jeres erfaringer angående den vaccine de små får når de er 4 år... Bliver de syge, får feber?? Hvis ja er det dage efter eller går der flere dage/ uger?? Eller er der ingenting at mærke?? Jeg ved godt at det er meget forskelligt fra barn til barn men var mere for at få et nogenlunde om hvordan det plejer at være...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Stumpen

Mine piger er aldrig blevet syge af vaccinerne, "kun" fået en hævet rød bule der hvor der er blevet stukket...

Anmeld

14. november 2011

Sara.

Lærke blev stukket mandag, tirsdag blev hun syg og natten til onsdag med feber. Tordag var hun rask...

Hun havde feber og var snottet / hostede.. Om det pga. vaccinen eller fordi hun lige blev syg samtidig ved jeg ikke...

Anmeld

14. november 2011

Sara.

14. november 2011

helle85

lollandpigen skriver:

Hej piger....

Jeres erfaringer angående den vaccine de små får når de er 4 år... Bliver de syge, får feber?? Hvis ja er det dage efter eller går der flere dage/ uger?? Eller er der ingenting at mærke?? Jeg ved godt at det er meget forskelligt fra barn til barn men var mere for at få et nogenlunde om hvordan det plejer at være...

freja fik ikke feber af den hun fik da hun blev 4 men det har hun haft af de andre og der kom det om eftermiddag/aften og var væk næste dag

Anmeld

14. november 2011

lollandpigen

helle85 skriver:

freja fik ikke feber af den hun fik da hun blev 4 men det har hun haft af de andre og der kom det om eftermiddag/aften og var væk næste dag

Faktisk lidt pudsigt da Jonas har fået sine vacciner har han haft febe rog været rigtigt skidt, her sidste fredag fik han  15 måneder vaccine og der var intet, tror også lidt det er hvilke vacciner det er....

Her ved 4 år er det jo paraply og kan jo krydse finger for hun slipper så hun er klar til gymnastik onsdag....

Anmeld

14. november 2011

Jeia

lollandpigen skriver:

Hej piger....

Min dreng blev ikke syg af 4 års vaccinen. Han var lidt øm på låret, men ikke mere end et spidermand-plaster kunne klare det

Anmeld

14. november 2011

anja89

lollandpigen skriver:

Hej piger....

Sofie fik sin 4 års i sidste måned og der var intet..

En ting var at hun ikke fortræk en mine da lægen stak hende og efter stikket gav lægen hånden og sage pænt farvel, men hun fik heller ikke feber eller noget andet hverken på dagen eller dagene efter

Anmeld

14. november 2011

SussieThyssen

lollandpigen skriver:

Hej piger....

De kan godt få lidt feber et par dage og blive lidt småsløje...nogle kan endda få lidt udslet..men ikke noget voldsomt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. november 2011

Mamman

Profilbillede for Mamman

Min datter fik 4 års vaccinen tirsdag den 1. november, hun havde lidt feber lørdag den 5. Men om det var vaccinen ved jeg ikke, dag hun var lidt forkølet/snottet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.