13 årige på als bliver forældre inden de skal konfirmeres i maj...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. februar 2009

Mutti2

For satan da... I går linkede jeg til en avis hvor der var billede af en lille skræmt dreng på 13 år der lige var blevet forældre.

Og nu er nyheden af en 13 årig pige på Als er blevet gravid med en jævnaldern. De skal begge konfirmeres i maj, men bliver forældre om 2 mdr.

Jeg ender med at låse min datter inde, ind til hun er 20.

Hvad sker der for at så unge BØRN dyrker sex

http://www.bt.dk/article/20090215/nyheder/902150361/

Hvad mener i om dette??

Knus Pernille, som er skræmt over tanken om at blive mormor som 36-årig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2009

Plysbjørnen

tja hvad kan man gøre, grotesk ja... Men et eller andet sted er der vel noget der er bristet i opdragelsen...

Men igen jeg er lidt i syv sind, for ja gudfanden er det for tidligt... Men jeg kunne heller ikke drømme om at tvinge min datter til en abort, hvis uheldet skulle være ude, det kunne min man så godt...

Kunne godt forestille mig at pigen (hvis hun virkelig ville have barnet) at undlade at fortælle noget til hendes forældre til de 12 uger er gået så de ikke kan tvinge hende til en abort...

Men hvad gør man...

Anmeld

15. februar 2009

Stumpen

Vi har faktisk haft snakken herhjemme for et stykke tid siden, hvad vi ville gøre hvis Mathilde kom hjem som teenager og fortalte at hun var gravid og min klare holdning er at jeg ikke vil tvinge hende til en abort -at det er et valg hun selv skal tage og så vil jeg støtte hende i dette valg..
Min overbevisning er at det i sådan en situation er Mathilde der mister noget = ungdom uden forpligtigelser... For vi vil være der til at hjælpe med babyen og guide hende til at give babyen en tryg opvækst.. (men ved godt at det ikke vil være en god og solid støtte i alle familier)
Anja...

Anmeld

15. februar 2009

DK

Stakkels stakkels børn. Alle tre

Lad os håbe de får en masse masse hjælp og støtte til at de alle klarer sig igennem de næste 10 år med skindet på næsen!

Anmeld

15. februar 2009

Pia.

Stakkels børn eller unge mennesker er de jo - det lille barn lider nok ingen nød - der er forhåbentlig nogle gode bedsteforældre der kan hjælpe til...
MEN jeg syntes det er syndt at så unge mennesker (Børn) skal have ændret deres liv så tideligt.... - de aner jo ikke hvad de går ind til de stakkels "børn"

Knus Pia.

Anmeld

16. februar 2009

Honningblomst

Det er da synd de ikke blev sat ind i brugen af pævention, men børn er jo ingen katastrofe,,,mon ikke en lille ny bare ryger ind i familien som en lillebror eller søster.
Der er og har altid været unge på 12-13 år der prøver sex, kender flere veninder der ikke var ældre og de kommer da hverken fra belastede hjem eller fra forældre hvor der er en brist i opdragelsen...så længe det er jævnaldrende og de begge har lyst, så kan jeg ikke forarges...
Knus Eva...som bestemt ikke kan forstå sådan en sag kan sælge aviser...

Anmeld

16. februar 2009

Lullaby

Så snart min datter virker til snart at være seksuelt aktiv vil jeg snakke med hende om prævention. Hvis uheldet er ude vil vi selvfølgelig støtte men det vil være hende der vil være mor. Hun skal stå op om natten, hun skal skifte ble osv.

Anmeld

16. februar 2009

charlottekri

jeg tror faktisk "bare" at det har været nysgerrighed... Jeg kan huske at vi først havde seksualundervisning i 8. klasse (eller det skulle vi have haft, for det "glemte" vores biologilærer) og det er altså også for sent, synes jeg!! man skulle have det sammen med menstruationssnakken i 6. klasse... og det senest!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.