feber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.411 visninger
15 svar
0 synes godt om
14. november 2011

Anonym trådstarter

Vores lille baby på kun en måned sveder ENORMT meget, især i nakken og hun har svedperler på hals og i ansigt. Dog føles hun kold på panden men varm på kinderne?

Er det normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

camillakrath

Anonym skriver:

Vores lille baby på kun en måned sveder ENORMT meget, især i nakken og hun har svedperler på hals og i ansigt. Dog føles hun kold på panden men varm på kinderne?

Er det normalt?

Altså barnets reele temperatur skal man mærke i nakken. Det er der de skal have en tilpas temperatur.

Men har du prøvet at se om hun har feber?

Anmeld

14. november 2011

Happiness

Prøv at tage noget tøj af hende. Hun må ikke være våd i nakken af sved. Den skal bare være lun.

Hvis hendes pande er kold, tror jeg ikke hun hare feber Så har hun det nok bare for varmt.

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

camillakrath skriver:

Altså barnets reele temperatur skal man mærke i nakken. Det er der de skal have en tilpas temperatur.

Men har du prøvet at se om hun har feber?

Ok, så jeg skal mærke efter i nakken?

der sveder hun helt enormt, især hvis hun ligger i mine arme.

jeg prøver at tage temperatur nu.

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

Happiness skriver:

Prøv at tage noget tøj af hende. Hun må ikke være våd i nakken af sved. Den skal bare være lun.

Hvis hendes pande er kold, tror jeg ikke hun hare feber Så har hun det nok bare for varmt.

Ok, hun har en langærmet body og strømpebukser på og ligger under dynen, er det for meget tøj hun har på når hun sover?

Anmeld

14. november 2011

camillakrath

Anonym skriver:

Ok, så jeg skal mærke efter i nakken?

der sveder hun helt enormt, især hvis hun ligger i mine arme.

jeg prøver at tage temperatur nu.

Ja altid nakken. Der skal hun være tilpas og altså ikke svede. Det eneste der er at gøre mod feber er at prøve at sænke hendes temperatur ved at tage noget af hende.

Anmeld

14. november 2011

Happiness

Anonym skriver:

Ok, hun har en langærmet body og strømpebukser på og ligger under dynen, er det for meget tøj hun har på når hun sover?

Nogle babyer får det hurtigt for varmt Men det lyder ikke af meget tøj. Måske du skal tjekke temperaturen.

Ellers ring og snak med vagtlægen

Anmeld

14. november 2011

lycly

Har du prøvet at tage hendes temperatur? Den skal vist være på lidt over 38 hvis hun har feber. 

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

camillakrath skriver:

Ja altid nakken. Der skal hun være tilpas og altså ikke svede. Det eneste der er at gøre mod feber er at prøve at sænke hendes temperatur ved at tage noget af hende.

jeg tror ikk hun har feber, har lige målt og den siger 36,2.

så forstår jeg bare ikke hvorfor hun sveder sådan.

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

Happiness skriver:

Nogle babyer får det hurtigt for varmt Men det lyder ikke af meget tøj. Måske du skal tjekke temperaturen.

Ellers ring og snak med vagtlægen

Temperaturen siger 36,2?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.