Lidt chokerende mandag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. november 2011

HopinWishin

Ja.. Så skulle vi til 2. scanning, for at tjekke om mine æggeblærer var store og fine... Og det er de... Men.. der er for mange af dem!

Såeh vi fik valget.. enten skulle vi starte forfra.. og så skal jeg ikke stimuleres så meget med Gonal-F.. og så kan vi blive insemineret om en god mdr....

Eller.. vi kan fortsætte med reagensglas...

Vi valgte det sidste!... Men wouw... har slet ikke sat mig ind i reagensglasbehandling.. for det var jo ikke det vi skulle...!

117 ting fløj/flyver bare gennem mit hovede... Jeg havde ringet på job i morges for at melde mig ''syg''.. fordi de ikke ved vi er i behandling.. Men.. nu har jeg besluttet at fortælle det til jobbet i morgen.. Det fylder alt for meget i mit lille hovede, både behandllingen, men også at jeg skal lyve og finde på undskyldninger overfor mit job......

Oveni det hele, så er det også lige tre gange så dyrt...... Har brugt ca. 7000 kr på apoteket...

Jeg er træt...... og vi er endda kun nået til sprøjtebehandlling...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Nessie

Jeg kan da godt forstå at I bliver forvirrede, det var da også lige en mundfuld at sluge.
Håber de er søde til at sætte jer ind i tingene.

Og ja, det er møg dyrt, pengene får hurtigt ben at gå på

Du kan få en §56-aftale, så din arbejdsgiver kan få refunderet de dage du er "syg", så behøver du ikke at have dårlig samvittighed.

Held og lykke med behandlingen

Anmeld

14. november 2011

HopinWishin

Nessie skriver:

Jeg kan da godt forstå at I bliver forvirrede, det var da også lige en mundfuld at sluge.
Håber de er søde til at sætte jer ind i tingene.

Og ja, det er møg dyrt, pengene får hurtigt ben at gå på

Du kan få en §56-aftale, så din arbejdsgiver kan få refunderet de dage du er "syg", så behøver du ikke at have dårlig samvittighed.

Held og lykke med behandlingen

Ja jeg kan se I skriver lidt om den paragraf herinde...  Må snakke med dem i morgen omkring det...

Gruer godt nok lidt for det ægudtagning

Anmeld

14. november 2011

Nessie

HopinWishin skriver:

Ja jeg kan se I skriver lidt om den paragraf herinde...  Må snakke med dem i morgen omkring det...

Gruer godt nok lidt for det ægudtagning

Jeg synes overhovedet ikke det var slemt at få taget æg ud. Var bare meget træt bagefter, og sov det meste af eftermiddagen.

Min kæreste synes at jeg var så sjov, for jeg blev åbenbart lidt "fuld" af bedøvelsen og snakkede og snakkede mens det stod på

Anmeld

14. november 2011

HopinWishin

Okay! =) Det er da lidt beroligende at få af vide...

Har du fået din smukke søn ud af IVF behandling? (undskyld jeg spørger... )

Anmeld

14. november 2011

DreamChild

Jeg var også skide bange for at få taget æg ud, men man får morfin, og jeg mærkede INTET overhovedet. Det var faktisk meget lækkert med det der morfin

Held og lykke med det hele

Anmeld

14. november 2011

HopinWishin

DreamChild skriver:

Jeg var også skide bange for at få taget æg ud, men man får morfin, og jeg mærkede INTET overhovedet. Det var faktisk meget lækkert med det der morfin

Held og lykke med det hele

Okay! =) Dejligt med nogle beroligende ord.

Har du været igennem flere IVF forsøg?

Anmeld

14. november 2011

DreamChild

HopinWishin skriver:

Okay! =) Dejligt med nogle beroligende ord.

Har du været igennem flere IVF forsøg?

Jeg har kun fået taget æg ud en gang. fik lagt et æg op, og resten i fryseren. Den endte desværre i en bio. Og nu har jeg fået lagt et fryseæg op og er blevet gravid. Var til scanning i tirsdags og der var hjerteblink, men den har ikke vokset sig så stor som de mente den skulle, så nu skal vi til scanning igen i morgen for at se om bebs stadig lever og er vokset.

Så nu må vi bare vente og se hvad de siger i morgen.

Anmeld

14. november 2011

HopinWishin

DreamChild skriver:

Jeg har kun fået taget æg ud en gang. fik lagt et æg op, og resten i fryseren. Den endte desværre i en bio. Og nu har jeg fået lagt et fryseæg op og er blevet gravid. Var til scanning i tirsdags og der var hjerteblink, men den har ikke vokset sig så stor som de mente den skulle, så nu skal vi til scanning igen i morgen for at se om bebs stadig lever og er vokset.

Så nu må vi bare vente og se hvad de siger i morgen.

Åh... okay.... Så er det ret nervepirrende at gå rundt og vente..

Krydser fingre for jer..

Jeg synes godt nok det er en lang proces det her!

Dejligt der er baby.dk til at komme ud med sine tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.