Baby på 4 mdr. nægter sutteflaske... HJÆLP!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.209 visninger
19 svar
0 synes godt om
14. november 2011

vitapigen

Hej piger

Har en pige på 4 mdr. der ikke vil sutte af sutteflaske og ved ikke hvad jeg skal gøre

Jeg ammer hende fuldt ud og i lørdags skulle vi holde julefrokost så bette pigen skulle passes hos svigermor. Jeg havde pumpet en masse mælk ud som hun kunne give hende på flaske. Men hun nægtede simpelthen flasken og det endte med at fra jeg afleverede hende kl. 20.30 til 3.30 havde hun ikke fået noget at spise Men hun var ikke ked af det, hun brugte bare sin sut...

Men nu er det sådan at om 2 uger skal jeg til julefrokst ved min kærestes mester og det er fra kl. 18 til ?? Og der bliver hun jo NØD til at få noget at spise... Men hvad skal jeg gøre for at hun vil tage sutteflasken? Har brugt dem fra Avent.

Hun får endnu ikke grød/mos da jeg gerne vil vente lidt endnu

Håber I kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Janni.

Suttehovederne på mam flaskerne er anderledes, har i prøvet dem? 

Silas ville nemlig ikke bruge avent, så her er det mam flaskerne. 

Bare en idé, håber i finder en løsning. 

Anmeld

14. november 2011

vitapigen

Janni. skriver:

Suttehovederne på mam flaskerne er anderledes, har i prøvet dem? 

Silas ville nemlig ikke bruge avent, så her er det mam flaskerne. 

Bare en idé, håber i finder en løsning. 

Nej vi har kun prøvet dem fra avent, så det kunne være vi skulle prøve mam... Men ved ikke om det har noget at sige hvad hun bruger af alm sut for der er det de gammel runde sutter...

Anmeld

14. november 2011

TaAsJu

Prøv nogle andre sutteflasker.. Også pump ud og lad enten være dig eller kæresten der giver hende det hjemme ved jer så hun vender sig til det. Om det virker ved jeg ikke, bare et forslag

Anmeld

14. november 2011

Toshiba

vitapigen skriver:

Hej piger

Har en pige på 4 mdr. der ikke vil sutte af sutteflaske og ved ikke hvad jeg skal gøre

Jeg ammer hende fuldt ud og i lørdags skulle vi holde julefrokost så bette pigen skulle passes hos svigermor. Jeg havde pumpet en masse mælk ud som hun kunne give hende på flaske. Men hun nægtede simpelthen flasken og det endte med at fra jeg afleverede hende kl. 20.30 til 3.30 havde hun ikke fået noget at spise Men hun var ikke ked af det, hun brugte bare sin sut...

Men nu er det sådan at om 2 uger skal jeg til julefrokst ved min kærestes mester og det er fra kl. 18 til ?? Og der bliver hun jo NØD til at få noget at spise... Men hvad skal jeg gøre for at hun vil tage sutteflasken? Har brugt dem fra Avent.

Håber I kan hjælpe mig

jeg prøvede ALT med min pige.. INTET virkede

Først da hun var 8-9 måneder vill hun tage den

Anmeld

14. november 2011

Janni.

vitapigen skriver:

Nej vi har kun prøvet dem fra avent, så det kunne være vi skulle prøve mam... Men ved ikke om det har noget at sige hvad hun bruger af alm sut for der er det de gammel runde sutter...

Ved ikke om suttens udformning har noget at sige, jeg tror det ikke.. Håber i finder en flaske hun vil tage. 

Anmeld

14. november 2011

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
vitapigen skriver:

Hej piger

Håber I kan hjælpe mig

min søn ville heller ikke sutte på suttetude og tro mig jeg har købt en af hver slags der findes. til sidst fandt jeg en flaske hvor der medfulgte en tud som man burger til tudekop og den tog han og lærte aldrig at bruge andet.

ellers køb en engangssprøjte så kan man five det på den måde.

Anmeld

14. november 2011

vitapigen

Mor til 2, snart 3 skriver:

Prøv nogle andre sutteflasker.. Også pump ud og lad enten være dig eller kæresten der giver hende det hjemme ved jer så hun vender sig til det. Om det virker ved jeg ikke, bare et forslag

Prøve andre sutteflasker er da et forsøg værd

Anmeld

14. november 2011

vitapigen

Toshiba skriver:

jeg prøvede ALT med min pige.. INTET virkede

Først da hun var 8-9 måneder vill hun tage den

Jamen hvad gjorde du så når hun skulle passes ude???

Anmeld

14. november 2011

vitapigen

Janni. skriver:

Ved ikke om suttens udformning har noget at sige, jeg tror det ikke.. Håber i finder en flaske hun vil tage. 

Det håber jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.