Slås med arbejdsgiver over sygedagpenge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. november 2011

anynom

Bruger første barselsdag på at slås med min arbejdsgiver..
Har været sygemeldt 8 uger op til jeg gik på barsel. Er ansat som funktionær og skal derfor i følge min fagforening have fuld løn + fast beregnlige tillæg udbetalt fra min chef. Hun påstår dog, at hun kun skal udbetale min normale løn og at hun ikke får noget tillæg refunderet fra barsel.dk.
Synes godt nok det lød mærkeligt, at hun ikke fik refunderet fra kommunen.. Har lige snakket med barsel.dk, som ikke har noget med sygemeldinger at gøre overhovedet og frygter derfor nu, at hun simpelthen meldte mig som værende gået på barsel, da jeg blev sygemeldt! Så slipper min barsel altså hurtigt op! Desværre lukkede sygedagpenge kontoret klokken 13, så dem må jeg vente med at snakke med til i morgen..
Det er da til at blive idiot over.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

dpb

JulieWH skriver:

Bruger første barselsdag på at slås med min arbejdsgiver..
Har været sygemeldt 8 uger op til jeg gik på barsel. Er ansat som funktionær og skal derfor i følge min fagforening have fuld løn + fast beregnlige tillæg udbetalt fra min chef. Hun påstår dog, at hun kun skal udbetale min normale løn og at hun ikke får noget tillæg refunderet fra barsel.dk.
Synes godt nok det lød mærkeligt, at hun ikke fik refunderet fra kommunen.. Har lige snakket med barsel.dk, som ikke har noget med sygemeldinger at gøre overhovedet og frygter derfor nu, at hun simpelthen meldte mig som værende gået på barsel, da jeg blev sygemeldt! Så slipper min barsel altså hurtigt op! Desværre lukkede sygedagpenge kontoret klokken 13, så dem må jeg vente med at snakke med til i morgen..
Det er da til at blive idiot over.

Håber der er kommet styr på det... Træls når arbejdsgiver ikke virker til at have styr på tingene

Man har jo rigeligt af andre ting at tænke på

Qnuz

Anmeld

17. november 2011

anynom

dpb skriver:

Håber der er kommet styr på det... Træls når arbejdsgiver ikke virker til at have styr på tingene

Man har jo rigeligt af andre ting at tænke på

Qnuz

Tak

Hun har endelig kontaktet kommunen, men slås stadig med hende vedr. noget manglende løn. Det er ski** træls at stå med, men sådan er det ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.