Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja altså hvis i ikke allerede vidste det.. Men min moster havde købt sådan en til mig igår til alt mit kage udstyr..den er oprigtig til sy ting.. købt i "stof og stil" i roskilde..Den kan så samles så den bliver en kasse man kan bære med håndtag i.. super smart.. min moster og jeg holder nogen gange kage dage hvor vi øver teknikker sammen osv.. så det er super smart at transportere og opbevare i køkkenet..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den lykkelige skriver: Ja altså hvis i ikke allerede vidste det.. Men min moster havde købt sådan en til mig igår til alt mit kage udstyr..den er oprigtig til sy ting.. købt i "stof og stil" i roskilde..Den kan så samles så den bliver en kasse man kan bære med håndtag i.. super smart.. min moster og jeg holder nogen gange kage dage hvor vi øver teknikker sammen osv.. så det er super smart at transportere og opbevare i køkkenet..
Den er fed!Jeg har en stor køkkenskuffe med alt mit i (jeg transporterer ikke mit) - og det er en kæmpe ulempe, da min søn elsker at tage diverse derfra
Ha ha så må du tage en af de højeste skuffer, så han ikke kan nå??? Ja synes også den er SÅ smart!!
Hi hi hi hi, jeg kom sådan til at grine, for HOLD DA OP, det er lang tid siden mit kageudstyr kan være i sådan en lille kasse
Nu har jeg det i FIRE store kasser plus noget i en endnu større kasse.
MAN SKULLE JO NØDIGT GÅ NED PÅ UDSTYR
Jeg har sådan en kasse fra jem & fix som er til værktøj Men den kostede 20 kr eller sådan noget .. Det fungerer rigtig godt - men jeg skal ikke købe meget mere , før der ikke er plads .. Men så må jeg jo købe en kasse mere Hehe
Hvad kostede den der fra Stof & Stil ? Har kigget på dem nemlig , men synes de var ret dyre
Dot D skriver: Hi hi hi hi, jeg kom sådan til at grine, for HOLD DA OP, det er lang tid siden mit kageudstyr kan være i sådan en lille kasse Nu har jeg det i FIRE store kasser plus noget i en endnu større kasse. MAN SKULLE JO NØDIGT GÅ NED PÅ UDSTYR
Samme her
Men man skal jo starte et sted
Må vi ikke se din opbevaring ?
Kageelsker skriver: Samme her Men man skal jo starte et sted
Ha ha starte et sted.. tror bare jeg har forlere tusind i de kasser jeg har
Maja_4000 skriver: Må vi ikke se din opbevaring ?
Ja vil jeg da også gerne..
Hi hi hi hi, jeg kom sådan til at grine, for HOLD DA OP, det er lang tid siden mit kageudstyr kan være i sådan en lille kasse Nu har jeg det i FIRE store kasser plus noget i en endnu større kasse. MAN SKULLE JO NØDIGT GÅ NED PÅ UDSTYR
Men ja de er måske lidt dumt.. for har også to kasser med ting der ikke kan lægges i sådan en boks.. men de små prægere, pensler, crimber og udstikkere osv synes jeg altså er smart ikke skal ligge i en kæmpe kasse.. Må vi se din udstyrs beholdning??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128