Hjælp til collage-billede julegave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. november 2011

sismofutten

Hej alle sammen,

Jeg har lige lidt brug for hjælp til årets julegave til familien.

Vi har været hos en profesionel og fået taget familie billeder, hvilket vi også gjorde sidste år - og dette skal familien selvfølgelig have i gave..
Sidste år, lavede vi en collage-planche og fik dette udskrevet som et stort billede, til stor begejstring for de forskellige familie-medlem - men hvordan kan vi give disse billeder i år?
Det drejer sig om ca. 8 der skal have det i gave, så det må selvfølgelig ikk koste alt for meget..

Håber at I kan komme med nogle gode ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

ano14316

sismofutten skriver:

Hej alle sammen,

Vi har været hos en profesionel og fået taget familie billeder, hvilket vi også gjorde sidste år - og dette skal familien selvfølgelig have i gave..
Sidste år, lavede vi en collage-planche og fik dette udskrevet som et stort billede, til stor begejstring for de forskellige familie-medlem - men hvordan kan vi give disse billeder i år?
Det drejer sig om ca. 8 der skal have det i gave, så det må selvfølgelig ikk koste alt for meget..

Hvor mange billeder har i fået taget..?

Vi har bestilt vægkalendere til alle bedste og olde forældrene...
Med billeder af magnus.. vi har købt 12 stk + lidt andre ting via vistaprint og det blev lidt over 900 kr

Anmeld

14. november 2011

sismofutten

ano14316 skriver:

Hvor mange billeder har i fået taget..?

Vi har bestilt vægkalendere til alle bedste og olde forældrene...
Med billeder af magnus.. vi har købt 12 stk + lidt andre ting via vistaprint og det blev lidt over 900 kr

Alt for mange billeder ;-)
Så det kunne man faktisk godt gøre - tak, det var en rigtig god ide

Anmeld

14. november 2011

SD

sismofutten skriver:

Hej alle sammen,

Hejsa.

Jeg er ik sikker på om jeg helt forstår, hvad du vil have hjælp til

Men jeg vil bare sige at jeg redigere billeder. Jeg kan sagtens lave en fin collage til dig, af de billeder i har fået taget.

Det koster 100 kr pr collage (altså skal alle 8 have samme collage så koster det kun 100 kr men skal du ha 8 forskellige koster det 800 osv) Du sender mig billederne på mail og så sender jeg collagen retur - også på mail..... så skal du bare få dem fremkaldt. Det kan vt gøres billigt igennem føtex

Send evt en PB hvis det har interesse.

//Stine

Anmeld

14. november 2011

sismofutten

StineDegn skriver:

Hejsa.

Jeg er ik sikker på om jeg helt forstår, hvad du vil have hjælp til

Men jeg vil bare sige at jeg redigere billeder. Jeg kan sagtens lave en fin collage til dig, af de billeder i har fået taget.

Det koster 100 kr pr collage (altså skal alle 8 have samme collage så koster det kun 100 kr men skal du ha 8 forskellige koster det 800 osv) Du sender mig billederne på mail og så sender jeg collagen retur - også på mail..... så skal du bare få dem fremkaldt. Det kan vt gøres billigt igennem føtex

Send evt en PB hvis det har interesse.

//Stine

Hej Stine,

Tak for dit svar - jeg kan sagtens selv lave collagen, det er ikke der problemet er, men mere hvordan jeg skal give disse billeder i gave - og sidste år gav jeg det jo som et stort billede, men ville gerne lave noget anderledes i år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.