det med numre fra boligsider???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. november 2011

Anonym trådstarter

Var det noget med man ikke måtte spørge folk om dette, eller??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Mira0911

Ja mener man ikke må spørge efter kode til at låne til login... 

Anmeld

14. november 2011

twinboys

Anonym skriver:

Var det noget med man ikke måtte spørge folk om dette, eller??

ved jeg ikke men der har været en del ballade omkring det, da mange mener at det er at misbruge "systemet" men jeg kan heller ikke hjælpe dig for har ingen numre

Majbritt

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

og heller ikke et enkelt nr?

Anmeld

14. november 2011

Stumpen

Mira0911 skriver:

Rigtigt man må ikke spørge om kode -men helt ærligt et enkelt nummer der bedes om, så små sko skal der vel heller ikke gåes med herinde???

Anmeld

14. november 2011

Mira0911

Anonym skriver:

og heller ikke et enkelt nr?

Jeg har set flere herinde spørge om nogle kunne finde en mailadresse eller tlf nummer... 

Men det er login man ikke må låne ud mener jeg... 

Anmeld

14. november 2011

Mira0911

Stumpen skriver:

Rigtigt man må ikke spørge om kode -men helt ærligt et enkelt nummer der bedes om, så små sko skal der vel heller ikke gåes med herinde???

Rolig... 

Jeg har set flere herinde spørge efter nummer eller mailadresse og det mener jeg da helt bestemt at man godt må herinde... ?

Anmeld

14. november 2011

Stumpen

Mira0911 skriver:

Rolig... 

Jeg har set flere herinde spørge efter nummer eller mailadresse og det mener jeg da helt bestemt at man godt må herinde... ?

Sidste del var også mere henvendt til ts end dig... Jeg synes personligt at det er en skam der kommer så mange restriktioner på, fordi der sidder nogen som vil skabe en stemning om at hjælpe hinanden.. 

Jeg ved godt det er ulovligt, men hvis der sidder nogen som gerne vil tjekke et nummer eller direkte udl. sin kode, so be it... Så må andre jo bare vende ryggen til og tænke sit...

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

Stumpen skriver:

Sidste del var også mere henvendt til ts end dig... Jeg synes personligt at det er en skam der kommer så mange restriktioner på, fordi der sidder nogen som vil skabe en stemning om at hjælpe hinanden.. 

Jeg ved godt det er ulovligt, men hvis der sidder nogen som gerne vil tjekke et nummer eller direkte udl. sin kode, so be it... Så må andre jo bare vende ryggen til og tænke sit...

du skulle tilfældigvis ikke have login til boligbasen.dk og kunne finde en mail eller nr til mig?

Anmeld

14. november 2011

Stumpen

Anonym skriver:

du skulle tilfældigvis ikke have login til boligbasen.dk og kunne finde en mail eller nr til mig?

Nope bor fint her hvor jeg bor, så det har jeg ikke behov for  Du må prøve lykken andetsteds...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.