Hjælp mig lige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. november 2011

Anonym trådstarter

Hej i dejlige kvinder ...

Jeg har lige et lille spørgsmål som jeg håber nogen af ejg måske kan svare mig på ...
Jeg havde sex med min kæreste sidste lørdag og siden i mandag har jeg haft det lidt underligt lige de samme tegn som da jeg ventede min datter ...

Men så nu her da jeg lige sidder lidt ved min computer og slapper af kan jeg mærke de der bobbler i maven som man kan i starten ...
kan det godt være tegn på af jeg er gravid ? ? ? Eller ...

Skal os lige siges af jeg får p-sprøjte ... Men den er jo heller ikke helt sikkert ... Og min kæreste`s sæd er virkelig noget der vil noget ... Har han fået afvide af sin læge ... Så ved jo måske ikke om det kan lad sig gøre ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

twinboys

Hej i dejlige kvinder ...

Jeg har lige et lille spørgsmål som jeg håber nogen af ejg måske kan svare mig på ...
Jeg havde sex med min kæreste sidste lørdag og siden i mandag har jeg haft det lidt underligt lige de samme tegn som da jeg ventede min datter ...

Men så nu her da jeg lige sidder lidt ved min computer og slapper af kan jeg mærke de der bobbler i maven som man kan i starten ...
kan det godt være tegn på af jeg er gravid ? ? ? Eller ...

Skal os lige siges af jeg får p-sprøjte ... Men den er jo heller ikke helt sikkert ... Og min kæreste`s sæd er virkelig noget der vil noget ... Har han fået afvide af sin læge ... Så ved jo måske ikke om det kan lad sig gøre ...

det lyder godt nok meget hurtigt at du allerede kan mærke noget efter så få dage... jeg tror lidt at det er din ubevidsthed der driller dig...

Men krydser for at der er et lille spir i din mave...

Majbritt

Anmeld

14. november 2011

Nettemor

det kan jo godt lade sig gøre men som udgangspunkt ville jeg ikke satse på det.. men kommer din mens ikke den dag den skal så ville jeg da helt klart teste og se om der skulle være gevinst ..

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

det lyder godt nok meget hurtigt at du allerede kan mærke noget efter så få dage... jeg tror lidt at det er din ubevidsthed der driller dig...

Men krydser for at der er et lille spir i din mave...

Majbritt

Håber lidt af der er noget der gemmer sig derinde ...

Men jaah, efter en lille uges tid kan jeg mærke de der bobbler ... Og tænkte shit da jeg kunne mærke det ... Bobblerne varede et par minutter ...

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

det kan jo godt lade sig gøre men som udgangspunkt ville jeg ikke satse på det.. men kommer din mens ikke den dag den skal så ville jeg da helt klart teste og se om der skulle være gevinst ..

Får ikke min mens da jeg er på p-sprøjte ...

Anmeld

14. november 2011

Nettemor

Anonym skriver:

Får ikke min mens da jeg er på p-sprøjte ...

nåh troede det fungerede lidt lige som p piller..

men så tag en test om en 7-10 dage

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

nåh troede det fungerede lidt lige som p piller..

men så tag en test om en 7-10 dage

Nej, Det gør det ikke ...

ved p-sprøjte får jeg det aldrig ...

Okai, det vil jeg så lige prøve og gøre ...

Anmeld

14. november 2011

Nettemor

Anonym skriver:

Nej, Det gør det ikke ...

ved p-sprøjte får jeg det aldrig ...

Okai, det vil jeg så lige prøve og gøre ...

det lyder da lækkert ikke at få mens men kan kroppen godt klare det i længden?? eller hvordan fungere det? (sorry alle ? )

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

HeeH, Jeg ved det faktisk ikke engang selv ...

Anmeld

14. november 2011

twinboys

Anonym skriver:

Håber lidt af der er noget der gemmer sig derinde ...

Men jaah, efter en lille uges tid kan jeg mærke de der bobbler ... Og tænkte shit da jeg kunne mærke det ... Bobblerne varede et par minutter ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.