wooow

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. november 2011

NinaNymannMadsen

Anne Louise min den mindste på 5 uger og 4 dage har igår aften trillet en gang fra mave til ryg og her til morgen har hun gjort det 3 gange.
skal jeg tro det er et tilfælde eller hvad. hun er jo ikk ret gammel endnu og burde jo ikk kunne gøre det endnu.

her er også lidt billeder af hende.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

An&Jo

hvor er det flot..

min dreng trillede også fra mave til ryg meget tidlig, tror han var 3,5 uger da han gjorde det første gang.. min shp, troede ikke på mig da jeg fortalte det, men heldigvis gjorde han det imens hun var der, og hun blev meget overrasket over at han kunne det allerede..

hun mente dog det var fordi at det er lettere fra mave til ryg fordi de kan bruge armene til at støde fra med..

og hvor ser hun dejlig ud..

Anmeld

14. november 2011

NinaNymannMadsen

An&Jo skriver:

hvor er det flot..

min dreng trillede også fra mave til ryg meget tidlig, tror han var 3,5 uger da han gjorde det første gang.. min shp, troede ikke på mig da jeg fortalte det, men heldigvis gjorde han det imens hun var der, og hun blev meget overrasket over at han kunne det allerede..

hun mente dog det var fordi at det er lettere fra mave til ryg fordi de kan bruge armene til at støde fra med..

og hvor ser hun dejlig ud..

det var da også rigtig flot.

troed første gang hun gjorde altså igår at det bare var et tilfælde fordi jeg havde fået ende lagt som jeg hvade. men alt hun så også har gjort det 4 gange idag så ved jeg snart ikk om jeg skal tro at det er et tilfælde.

har ikk kunnet fange det på film endnu. er hvertfald stolt af hende for det er jo tidligt men der er nogen børn der kan jo.

hun er rigtig skøn og dejlig. og rigtig nem

Anmeld

14. november 2011

An&Jo

NNM skriver:

det var da også rigtig flot.

troed første gang hun gjorde altså igår at det bare var et tilfælde fordi jeg havde fået ende lagt som jeg hvade. men alt hun så også har gjort det 4 gange idag så ved jeg snart ikk om jeg skal tro at det er et tilfælde.

har ikk kunnet fange det på film endnu. er hvertfald stolt af hende for det er jo tidligt men der er nogen børn der kan jo.

hun er rigtig skøn og dejlig. og rigtig nem

Det er også rigtig flot..

men nogen børn er jo bare hurtigere end andre til nogen ting..

Anmeld

14. november 2011

NinaNymannMadsen

An&Jo skriver:

Det er også rigtig flot..

men nogen børn er jo bare hurtigere end andre til nogen ting..

ja nemlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.