Mors lille prinsesse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.237 visninger
20 svar
0 synes godt om
14. november 2011

Mor Til Oktober Børn

Skal lige dele nogle fine billeder jeg tog af Mille i morges, som bestemt ikke ville sidde i sin barnevogn på vej i VS

Det endte oss med et styrt og en blødene næse (kun fra de hudafskrabninger der kom på næsen)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Mor Christa

haha nuuurrrhh hvor er hun altså sød
Hvor gammelk er hun?

Anmeld

14. november 2011

Mor Til Oktober Børn

MissChrista skriver:

haha nuuurrrhh hvor er hun altså sød
Hvor gammelk er hun?

Hun er 13 mdr

Hun startede med at gå da hun var 11 mdr, så hun er lidt hurtig ude

Anmeld

14. november 2011

Mor Christa

MillesMor111010 skriver:

Hun er 13 mdr

Hun startede med at gå da hun var 11 mdr, så hun er lidt hurtig ude

Årh hun er godt nok dygtig! Min søn er 11 mdr nu, og han viser INGEN tegn på at ville gå selv. Han kan gå når han holder ved borde og andre ting, eller hvis jeg holder hami hænderne, men han går ikke på flad fod endnu Så der går sgu nok noget tid før han går endnu! Hun er sørme dygtig idn lille pige
Det ser SÅ sødt ud når sådan en lille størrelse går Hun er jo så lille hihi..

Anmeld

14. november 2011

Mor Til Oktober Børn

MissChrista skriver:

Årh hun er godt nok dygtig! Min søn er 11 mdr nu, og han viser INGEN tegn på at ville gå selv. Han kan gå når han holder ved borde og andre ting, eller hvis jeg holder hami hænderne, men han går ikke på flad fod endnu Så der går sgu nok noget tid før han går endnu! Hun er sørme dygtig idn lille pige
Det ser SÅ sødt ud når sådan en lille størrelse går Hun er jo så lille hihi..

Folk de kan heller ikk lade være med at smile når hun kommer gående  Hun er så stædig nu at hun bestemt ikk vil holde i hånd når vi går !!

Så kommer hendes stædige "EJ! 'oar!" ('oar= moar)

Men tak 

Det er en start når de kan gå om bordet  så begynder de stille og roligt at give slip  

Anmeld

14. november 2011

Mor Christa

MillesMor111010 skriver:

Folk de kan heller ikk lade være med at smile når hun kommer gående  Hun er så stædig nu at hun bestemt ikk vil holde i hånd når vi går !!

Så kommer hendes stædige "EJ! 'oar!" ('oar= moar)

Men tak 

Det er en start når de kan gå om bordet  så begynder de stille og roligt at give slip  

Han har gået langs bordet i 2 mdr, og giver også slip - men IKKE for at tage et skridt, men for at stå i 5 sekunder og så sætte sig på numsen haha. hjan vil ski ikke gå!
Jamen det ser også SÅ sødt ud når de er så små og kan gå kan godt forstå I møder mange smil på vejen
Haha så er det svært at holde styr på hende, er det ikke? Altså når hun ikke vil holde i hånd .. Og hvor er det fint at hun siger EJ oar Igen.. Min søn siger ikke en lyd eller.. Lyde siger han nok af! men ikke et ord

Anmeld

14. november 2011

Mor Til Oktober Børn

MissChrista skriver:

Han har gået langs bordet i 2 mdr, og giver også slip - men IKKE for at tage et skridt, men for at stå i 5 sekunder og så sætte sig på numsen haha. hjan vil ski ikke gå!
Jamen det ser også SÅ sødt ud når de er så små og kan gå kan godt forstå I møder mange smil på vejen
Haha så er det svært at holde styr på hende, er det ikke? Altså når hun ikke vil holde i hånd .. Og hvor er det fint at hun siger EJ oar Igen.. Min søn siger ikke en lyd eller.. Lyde siger han nok af! men ikke et ord

Jo det er rigtig svært at holde styr på hende  Hun vil en vej og vi andre en anden  så det ender tit med at far må løbe efter hende, og så griner hun over hele 5'øren  Hun snakker hele tiden ..  også når man ikk skal sove (fx. klokken 3 om natten)

Anmeld

14. november 2011

Mor Christa

MillesMor111010 skriver:

Jo det er rigtig svært at holde styr på hende  Hun vil en vej og vi andre en anden  så det ender tit med at far må løbe efter hende, og så griner hun over hele 5'øren  Hun snakker hele tiden ..  også når man ikk skal sove (fx. klokken 3 om natten)

hahaha Åha, hun er godt nok en lille frækkert hva? Bandit! hehe
glæder mig nu til min engang bliver sådan også hihi.
Hvad siger hun ellers?

Anmeld

14. november 2011

MelikkazMoar

ih hvor ser hun sød ud.. Melikka har samme flyverdragt ( den er bare fin) så det er rart at se at den også kan bruges til at gå i, melikka ligge endnu bare i sin og sover

Anmeld

14. november 2011

Nessie

Hvor er hun sød   Og stædig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.