Tupperware

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

841 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. november 2011

MarieLouise

Hej med jer alllesammen

Hvis du har lyst eller kender nogen som vil holde et tupperware party enten i december eller i det nye år, kontakt mig da venligst i en PB eller i denne debat.

Jeg bor i Esbjerg, men kan sagtens køre efter det

Marie-Louise

PS. Det er gratis, og der er lækre værtindegaver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

MarieLouise

Op

Anmeld

15. november 2011

christinak

Det var rigtig hyggeligt det sidste tupperware party du holdte

Anmeld

15. november 2011

NLME<3

op op

Anmeld

7. december 2011

Ka+Ma=Be

MarieLouise skriver:

Hej med jer alllesammen

Hvis du har lyst eller kender nogen som vil holde et tupperware party enten i december eller i det nye år, kontakt mig da venligst i en PB eller i denne debat.

Jeg bor i Esbjerg, men kan sagtens køre efter det

Marie-Louise

PS. Det er gratis, og der er lækre værtindegaver

Eeej vidste ikke at du lavede tupperware paties! Kommer du også til København? hehe. For så vil jeg da gerne holde et i det nye år (og så kan jeg se din lille prinsesse! .)

Anmeld

7. december 2011

MarieLouise

Katte87 skriver:

Eeej vidste ikke at du lavede tupperware paties! Kommer du også til København? hehe. For så vil jeg da gerne holde et i det nye år (og så kan jeg se din lille prinsesse! .)

Synes da helt sikkert vi skal finde ud af noget med at Benjamin og Emilie skal møde hinanden, og så kan jeg jo tage tupperware tingene med

Anmeld

7. december 2011

Ka+Ma=Be

MarieLouise skriver:

Synes da helt sikkert vi skal finde ud af noget med at Benjamin og Emilie skal møde hinanden, og så kan jeg jo tage tupperware tingene med

Ihh hvor hyggeligt!  

Hvor mange skal man minimum samle sammen? Så må vi lige finde en dato efter julen og alt det hullumhej!

Anmeld

7. december 2011

MarieLouise

Katte87 skriver:

Ihh hvor hyggeligt!  

Hvor mange skal man minimum samle sammen? Så må vi lige finde en dato efter julen og alt det hullumhej!

Minimum 8-10 stykker

Ja det må vi lige efter alt det juleræs

Går det godt med jer?

Anmeld

7. december 2011

Ka+Ma=Be

MarieLouise skriver:

Minimum 8-10 stykker

Ja det må vi lige efter alt det juleræs

Går det godt med jer?

Det sørger jeg lige for!

Jamen vi har det skam rigtig fint. Lillemanden er godt nok lidt sløv efter sin 3 måneders vaccine i går.  Men han får sovet en masse.

Hvad med jer?

Anmeld

7. december 2011

MarieLouise

Katte87 skriver:

Det sørger jeg lige for!

Jamen vi har det skam rigtig fint. Lillemanden er godt nok lidt sløv efter sin 3 måneders vaccine i går.  Men han får sovet en masse.

Hvad med jer?

Det lyder godt

Jamen Emilie har fået vaccinen for lidt tid siden, og tog det egentlig rigtig godt. Hun var faktisk kun træt i et par dage efter.

Ellers har vi det skønt.. Emilie må begynde på vælling om lidt over 2 uger, så det er lidt vildt at vores lille pige allerede skal det.. Men jeg glæder mig rigtig meget til hendes reaktion..

Vi er kommet ind i en rytme hvor hun sover fra ca 21-04.30, op og spise, og så sover hun igen til 09. Så søvn for hun rigeligt af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.