Dreng eller pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad skal du ha'?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.514 visninger
26 svar
0 synes godt om
13. november 2011

Isabeau

Syns' bare alle snakker om piger. Skal selv ha' en den 2. december og har allerede en

Hvad venter du? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Gaia

Har en datter på 19 måneder og venter en søn til april  

Anmeld

13. november 2011

Clotte

Vi venter os en pige til januar

Clotte

Anmeld

13. november 2011

lycly

Isabeau skriver:

Syns' bare alle snakker om piger. Skal selv ha' en den 2. december og har allerede en

Hvad venter du? 

Jeg har ikke stemt, da jeg ikke er gravid. Men har selv en pige, og jeg synes bare at alle venter piger i øjeblikket. Kender pt 4 gravide, og 3 af dem venter en pige

Anmeld

13. november 2011

chael

Isabeau skriver:

Hvad venter du? 

Er godt nok ikke gravid, fødte for 5 uger siden, en lille dreng.

Har i forvejen en pige og en dreng og nu en lille dreng mere

*Camilla

Anmeld

13. november 2011

Wimmie

Isabeau skriver:

Hvad venter du? 

En pige til mig også 

Den 18. december (+/-)

Anmeld

13. november 2011

norenberg

syntes godt nok også det er pige år men 2010 var til gengæld drenge år fik selv to...4 veninder fik også drenge...og mødregruppen jeg var i fik vi alle 8 drenge...

Anmeld

13. november 2011

Kofoed.

Kan godt lide svarmuligheden andet Men du redende den ved, at tilføre "ved ikke"

Synes godt nok også der er flest små pigebørn i min omgangskreds. Holdte barnedåb i dag, det ældste barn er 2½ år og den yngste 6 dage, der var 6 børn/babyer i alt, 5 piger, 1 dreng og et par meldte afbud, de har også en pige. Derudover har jeg også en anden veninde, hun venter barn og pige nummer 2.

Anmeld

14. november 2011

Silas&Mille

Her en dreng på lidt over 10 måneder og venter en pige til februar  

Anmeld

14. november 2011

Isabeau

Kofoed. skriver:

Kan godt lide svarmuligheden andet Men du redende den ved, at tilføre "ved ikke"

Synes godt nok også der er flest små pigebørn i min omgangskreds. Holdte barnedåb i dag, det ældste barn er 2½ år og den yngste 6 dage, der var 6 børn/babyer i alt, 5 piger, 1 dreng og et par meldte afbud, de har også en pige. Derudover har jeg også en anden veninde, hun venter barn og pige nummer 2.

:p 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.