Build a bear!! - Nogen der ligger inde med mønstre til tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.051 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. november 2011

Zafir

Jeg sidder lige og tænker over, hvad jeg skal lave til Idun og de andre unger der er med til juleaften i år og sad og tænkte at jeg ville da sy noget til hendes build a bear bamser

Hun har 3 stks. Hver med sin historie og er meget glad for dem og elsker at dresse dem op.

Så er der ikke nogen af jer, der ligger inde med fede mønstre man kunne improvisere over?

(også i seng... men jeg måtte lige starte tråden, så jeg husker på det i morgen!!! )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

piap

Zafir skriver:

Jeg sidder lige og tænker over, hvad jeg skal lave til Idun og de andre unger der er med til juleaften i år og sad og tænkte at jeg ville da sy noget til hendes build a bear bamser

Hun har 3 stks. Hver med sin historie og er meget glad for dem og elsker at dresse dem op.

Så er der ikke nogen af jer, der ligger inde med fede mønstre man kunne improvisere over?

(også i seng... men jeg måtte lige starte tråden, så jeg husker på det i morgen!!! )

Hej

min mor ligger inde med en masse mønstre snakker med hende imorgen så skal jeg nok sende dem til dig

Anmeld

13. november 2011

Zafir

piap skriver:

Hej

min mor ligger inde med en masse mønstre snakker med hende imorgen så skal jeg nok sende dem til dig

Nøøøøj fedt

(også skal jeg i seng, havde AFTALT Med mig selv at jeg SKULLE ligge i min segn kl 22... for 46 min siden :-S)

Anmeld

13. november 2011

piap

Zafir skriver:

Nøøøøj fedt

(også skal jeg i seng, havde AFTALT Med mig selv at jeg SKULLE ligge i min segn kl 22... for 46 min siden :-S)

ja i seng med dig... må hvis også heller komme i seng kom hjem fra ferie kl 3 i nat men skulle lig tjekke baby.dk inden jeg skulle sove... sender dig lige en pm imorgen

Anmeld

14. november 2011

mariamiss6

Jeg har kun en tudsegammel bog med Barbietøj hehehhe.... Men jeg tror altså at build a bear er liiiidt for tyk til Barbies tøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.