8 måneder og flaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. november 2011

MIWULA

Hey piger

Min søn har været utrolig lang tid om og komme i gang med at spise grød (men gør det dog nu) så han får stadig en del flaske og vi er nu begyndt og tænke på at skære ned på den nu da han fylder 8 måneder idag og måske skal starte vuggestue den 1 dec.

Men vil lige høre hvordan jeres barn/børn spiste i den alder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Den lykkelige

Min datter er 8,5 måned og får faktisk kun en flaske inden hun skal sove til natten (180 ml) også hvis hun vågner om natten.. Hun får ca 4 x rigtig mad om dagen.. og får vand eller sødmælk i glas hvis hun er tørstig mellem måltiderne.. er hun faktisk ofte nu hun kravler og er så meget mere aktiv.. Hvis vi er ude og køre tager vi gerne med til en flaske.. men det mest fordi jeg synes det er lettest..

Anmeld

13. november 2011

MIWULA

Den lykkelige skriver:

Min datter er 8,5 måned og får faktisk kun en flaske inden hun skal sove til natten (180 ml) også hvis hun vågner om natten.. Hun får ca 4 x rigtig mad om dagen.. Hvis vi er ude og køre tager vi gerne med til en flaske.. men det mest fordi jeg synes det er lettest..

Så kan jeg da godt se jamie er bagud  han får stadig flaske 3-4 gange  Alt efter hvor godt kan spiser maden. Åhh ja det kender vi godt men har dog fundet ud af jeg kan give ham i kiks eller gulerod indtil vi er fremme til han kan få mad.

Anmeld

13. november 2011

Den lykkelige

MIWULA skriver:

Så kan jeg da godt se jamie er bagud  han får stadig flaske 3-4 gange  Alt efter hvor godt kan spiser maden. Åhh ja det kender vi godt men har dog fundet ud af jeg kan give ham i kiks eller gulerod indtil vi er fremme til han kan få mad.

Kan han godt spise gulrod?? Vores har kun en tand der lige er brudt igennem.. hun sutter kun på guleroden..
Min datter kan også nogle gange få bolle eller banan osv.. men synes bare his vi er ude og handle at det er noget rigtig svineri  Så jeg tager tit bare kogt/kogende vand med og flaske.. det sku lettere.. og tit når vi slet ikke tage den i brug.. men bare hvis hun nu bliver sulten..

Anmeld

13. november 2011

MIWULA

Den lykkelige skriver:

Kan han godt spise gulrod?? Vores har kun en tand der lige er brudt igennem.. hun sutter kun på guleroden..
Min datter kan også nogle gange få bolle eller banan osv.. men synes bare his vi er ude og handle at det er noget rigtig svineri  Så jeg tager tit bare kogt/kogende vand med og flaske.. det sku lettere.. og tit når vi slet ikke tage den i brug.. men bare hvis hun nu bliver sulten..

Ja han bider bitte små stykker af men han har oz 2 tænder i undermunden og 2 på vej ud i overmunden.

Haha ja kender det godt dovnskaben længe leve.

Anmeld

13. november 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP

Hey

Karla er 8,5 mdr.

Hun får mme til hendes rugbrød og det vil hun kun ta' fra flaske, så der får hun vel omkring 60 ml.

Og så får hun natflaske - da ta'r hun nok omkring 150 ml, nogle gange det hele - laver 230 ml.

//Mette

Anmeld

13. november 2011

MIWULA

MKBP skriver:

Hey

Karla er 8,5 mdr.

Hun får mme til hendes rugbrød og det vil hun kun ta' fra flaske, så der får hun vel omkring 60 ml.

Og så får hun natflaske - da ta'r hun nok omkring 150 ml, nogle gange det hele - laver 230 ml.

//Mette

Aaarrrgghh jeg kan da godt høre vi har travlt med at få fjernet den flaske.

Anmeld

13. november 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
MIWULA skriver:

Aaarrrgghh jeg kan da godt høre vi har travlt med at få fjernet den flaske.

Det skal nok komme, - lige om lidt, spiser han det samme som jer !!

Ro på - alle er forskellige !

Anmeld

13. november 2011

Den lykkelige

MIWULA skriver:

Ja han bider bitte små stykker af men han har oz 2 tænder i undermunden og 2 på vej ud i overmunden.

Haha ja kender det godt dovnskaben længe leve.

Ha ha hvor sødt!!!

Anmeld

13. november 2011

MIWULA

MKBP skriver:

Det skal nok komme, - lige om lidt, spiser han det samme som jer !!

Ro på - alle er forskellige !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.