Er i begyndt på uld undertøj??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

990 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. november 2011

Mor til L&S

Hej alle.Jeg har i weekenden fundet vinterstøvler og flyverdragt frem til dagplejen!Men er i tvivl med uld body...Har Jeres børn bomuld eller uld body/undertøj på nu??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

sne190810

Mor til Liva skriver:

Hej alle.Jeg har i weekenden fundet vinterstøvler og flyverdragt frem til dagplejen!Men er i tvivl med uld body...Har Jeres børn bomuld eller uld body/undertøj på nu??

Jeps, begyndte så småt at bruge det i september. Men jeg har også et barn som er en frossenpind af første grad  

Anmeld

13. november 2011

ESV

Mor til Liva skriver:

ja, min datter har haft uld på i knap 2 måneder.. Sidste vinter var hun på pencillin ca hver 3 uge så for at se om ikke vi kunne redde hende fra bare noget af al den sygdom (og os selv selvfølgelig) gik vi hurtigt igang. og umiddelbart har det indtil nu virket, hun har indtil nu hverken hostet eller været den mindste smule forkølet.

Anmeld

13. november 2011

Corn

vi har lige taget hul paa ulden i denne weekend. Men alle tre drenge hoster, snotter og hvisler saa jeg var kom lidt for sent igang

Anmeld

13. november 2011

henh01

vi forsøger at holde os til bomuld fordi man ikke må bruge uld nogle dage og bomuld andre - så kommer de små pus til at fryse. Og nu har vi en meget varm dreng og meget i bomuld så vi forsøger os i første omgang med det. Han har ikke frosset endnu. Når vi er ude at gå med barnevogn har han en fleecedragt på, sko,. hue vanter og sin dyne. Når vi cykler har han flyverdragt på

Anmeld

13. november 2011

Gokhanozen

giver i jeres børm

n langærmet ell kort ær,et body jeg har en søn som er syg hver 2 uge.... han hoster og er total snuttet?

jeg har aldrig prøvet uld før? plejer det a hjælpe sidste år var det så slem med al det sygedom min søn havde

Anmeld

13. november 2011

TrineCT

Mor til Liva skriver:

Uldbody har vi brugt i flere måneder og uld gamacher er vi lige startet på i dag.

TrineCT

Anmeld

14. november 2011

132319

Liiillee smølf:) skriver:

giver i jeres børm

n langærmet ell kort ær,et body jeg har en søn som er syg hver 2 uge.... han hoster og er total snuttet?

jeg har aldrig prøvet uld før? plejer det a hjælpe sidste år var det så slem med al det sygedom min søn havde

Jeg har her i efteråret givet min datter kortærmede på og når det bliver frostgrader om dagen, får hun langærmede på

Jeg sværger til uld, min store dreng er stort set aldrig syg og har haft uldundertøj på hver vinter siden han blev født

Anmeld

14. november 2011

132319

Mine unger har forresten haft uldundertøj på siden midt september

Anmeld

14. november 2011

Jonatansmor

Mor til Liva skriver:

Slet ikke uld endnu. Det venter vi med til det bliver vinter.

Efterårsudstyret er: Bomuldsbody og strømpebukser under hans almindelige tøj. Måske en ekstra trøje under hans dynejakke når det er koldt tidligt om morgenen og så sine vinterstøvler...

Pakker vi dem for godt ind nu, har vi ikke noget bedre at tilbyde når sneen begynder at falde....

Og min dreng er vanvittigt varm, både når han ræser rundt og når han sover - så han skal helst ikke pakkes så han bliver fugtig....

At være linedanserinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.