Hafferlaf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.056 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. november 2011

Mussen2

Nogen der har nogle ting med hafferlaf som I evt. vil sælge eller dele hvor I har købt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Aagaard

Det har jeg desævrre ikke, MEN hafferlaf er bare et af de sjoveste ord jeg kender! Jeg ELSKER det!

Anmeld

13. november 2011

Mussen2

Aagaard skriver:

Det har jeg desævrre ikke, MEN hafferlaf er bare et af de sjoveste ord jeg kender! Jeg ELSKER det!

ha ha ja det er ret sjovt og faktisk ikke mindre sjovt i den engelske version heffarlump. min datter kalder den habberlabs

Anmeld

13. november 2011

Anette med et n

Midas har en gyngehest med hafferlaffen, han synes den er hyle skæg men bruger den kun hvis jeg holder ham da han ikke er hel sikker ved den endnu.

Men kan ikke huske hvor den er fra 

Har du kigget på QXL, DBA osv.

Anmeld

13. november 2011

missie20

Mussen2 skriver:

Nogen der har nogle ting med hafferlaf som I evt. vil sælge eller dele hvor I har købt?

Hvis det er Peter plys, så har jeg købt gardiner i Jysk, kunne se de også havde gardinstof, hvis du har hænderne skruet godt på. Så mener jeg diverse suer markeder har Peter plys talerkener, med bestik. Du kan købe en bold i Toys are us, og endda en køre gå vogn der også.
Håber det var en lille hjælp.

Anmeld

13. november 2011

Mussen2

Anette med et n skriver:

Midas har en gyngehest med hafferlaffen, han synes den er hyle skæg men bruger den kun hvis jeg holder ham da han ikke er hel sikker ved den endnu.

Men kan ikke huske hvor den er fra 

Har du kigget på QXL, DBA osv.

Yes har kigget på google og også fundet lidt - men ikke det helt vilde

Anmeld

13. november 2011

Mussen2

missie20 skriver:

Hvis det er Peter plys, så har jeg købt gardiner i Jysk, kunne se de også havde gardinstof, hvis du har hænderne skruet godt på. Så mener jeg diverse suer markeder har Peter plys talerkener, med bestik. Du kan købe en bold i Toys are us, og endda en køre gå vogn der også.
Håber det var en lille hjælp.

mine hænder er desværre slet ikke skruet rigtig på,og min datter er 2½ år så vogn  er ikke lige sagen mere. Bold har hun, men det er med alle figurerne. det er kun Hafferlaffen hun er total forelsket i.

Så måske et puslespil eller andet, tja, jeg ved ikke. Når jeg spørger hvad hun ønsker sig til jul siger hun en hue med hafferlaf

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.