Hvad mon naboerne ikk tænker?! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

Mumto3

henh01 skriver:

Ja særligt de der ikke har børn endnu der tænker: SÅDAN KOMMER MIT BARN ALDRIG TIL AT OPFØRE SIG! hahaha det er jo bare til de får dem

Haha......

Engang før jeg fik børn, var der en med børn der sagde til mig: Ja, nu tænker du sikket at sådan vil dine børn aldrig komme til at opfører sig.

Det var præcis det jeg tænkte, og da hun sagde det højt, tænkte jeg bare: Nej, det vil de virkelig ikke!!! Jeg vil havde opdraget mine børn før det når der ud hvor dine børn er nu.

-og ved I hvad.... Nu er mine børn, præcis der hvor hendes børn var

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

henh01

sne190810 skriver:

Ja, det er ret klassisk.

Men der vil altid være folk som mener de er bedrevidende inden for områder, de egentlig slet ikke har en skid forstand på .. Hehe
Jeg er typen som ikke rigtig kan tage mig af sådan noget, og som bare siger "Okay-dokay" mens jeg tænker mit og smiler. Men der er nogle som er lidtmere sensitive/tyndhudet (ikke ondt ment) og det er sgu synd for dem, at nogle folk skal sætte en masse tvivl osv igang med deres latterlige kommentarer/'viden' om ting.

Ja det er rigtigt. Jeg plejer at sige at vi kan tale børneopdragelse så vedkommende har fået sine egne børn og disse er samme alder

Særligt min bror er slem til at neglicere min måde at opdrage på og nu har han fået verdens nemmeste barn, det pisser mig lidt af.. hahahaha Hun er gravid igen, konen, så nu håber jeg lidt på at de får sig et RIGTIG barn.. hahahaha Ondskaben længe leve. muhahahhaa

Anmeld

13. november 2011

henh01

Mumto3 skriver:

Haha......

Engang før jeg fik børn, var der en med børn der sagde til mig: Ja, nu tænker du sikket at sådan vil dine børn aldrig komme til at opfører sig.

Det var præcis det jeg tænkte, og da hun sagde det højt, tænkte jeg bare: Nej, det vil de virkelig ikke!!! Jeg vil havde opdraget mine børn før det når der ud hvor dine børn er nu.

-og ved I hvad.... Nu er mine børn, præcis der hvor hendes børn var

og det er jo fordi at børn bare ER sådan. Men inden man får børn har man en forudindfattet forestilling om hvordan børn er, men i bund og grund har man ikke en disse forstand

Anmeld

13. november 2011

sne190810

henh01 skriver:

Ja det er rigtigt. Jeg plejer at sige at vi kan tale børneopdragelse så vedkommende har fået sine egne børn og disse er samme alder

Særligt min bror er slem til at neglicere min måde at opdrage på og nu har han fået verdens nemmeste barn, det pisser mig lidt af.. hahahaha Hun er gravid igen, konen, så nu håber jeg lidt på at de får sig et RIGTIG barn.. hahahaha Ondskaben længe leve. muhahahhaa

Ej, det er da også typisk.

Men altså .. Jeg tænker tit hvad er et nemt barn, og hvad er et decideret svært barn. Tror mange ting er lidt hvad man gør det til, og tit kan en fjer blive til 5 høns. Og så er der mange der kun nævner det positive og glemmer det negative.

Lidt a'la "Ja, min datter sover jo gerne 3timer til middag" Man glemmer bare lige at tilføje det tager omtrent 3 kvarter med skrig og skrål at lægge barnet .....  

Anmeld

13. november 2011

henh01

sne190810 skriver:

Ej, det er da også typisk.

Men altså .. Jeg tænker tit hvad er et nemt barn, og hvad er et decideret svært barn. Tror mange ting er lidt hvad man gør det til, og tit kan en fjer blive til 5 høns. Og så er der mange der kun nævner det positive og glemmer det negative.

Lidt a'la "Ja, min datter sover jo gerne 3timer til middag" Man glemmer bare lige at tilføje det tager omtrent 3 kvarter med skrig og skrål at lægge barnet .....  

Det er rigtigt. Men nu har de haft en MEGET nemt barn. Sover fra kl. 18.30-19 til næste morgen, har altid sovet meget til middag, sjældent haft skrigeture osv osv osv

Noam blev 1 år i går og vågner stadig om natten og hans skrigeorgan er absolut noget højt. Alt det har de aldrig prøvet.

Anmeld

13. november 2011

sne190810

henh01 skriver:

Det er rigtigt. Men nu har de haft en MEGET nemt barn. Sover fra kl. 18.30-19 til næste morgen, har altid sovet meget til middag, sjældent haft skrigeture osv osv osv

Noam blev 1 år i går og vågner stadig om natten og hans skrigeorgan er absolut noget højt. Alt det har de aldrig prøvet.

Jeg er ganske sikker på de har stået med håret i postkassen, og være ved at kaste barnet ud af vinduet bare en enkelt gang ..  De fortæller bare ikke om det.

Anmeld

13. november 2011

henh01

sne190810 skriver:

Jeg er ganske sikker på de har stået med håret i postkassen, og være ved at kaste barnet ud af vinduet bare en enkelt gang ..  De fortæller bare ikke om det.

tror det ikke...

Men mon ikek de mærker lidt til familie livet når nr 2 kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.