Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rødhætte skriver: Hold da op!!!! Hvor er de bare flotte.. P.s Tillykke med fødseldagen
Hold da op!!!! Hvor er de bare flotte..
P.s Tillykke med fødseldagen
Tusind tak til begge ting
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mamalou skriver: De er virkelig flotte begge to. Og mums den med pinacolada lyder god! Tillykke med fødselsdagen!
De er virkelig flotte begge to. Og mums den med pinacolada lyder god!
Tillykke med fødselsdagen!
Tusind tak skal du have Den er også mums..
Wauw.. skal lige høre, hvor tyk du laver din fondant for at der ikke går hul, når du præger med diamond cutteren? Har nemlig kun brugt min én gang og der gik hul.. ikke fedt
Super flotte Blir nødt til og øve mig på og lave nogle højere kager ka jeg godt se
Den lykkelige skriver: Ja jeg gør det først når det er lagt på!! Ellers kunne det vist aldrig blive så præcist.. når jeg har afmærket med den præger, bruger jeg den der lille rulle hjul redskab man kan få..
Ja jeg gør det først når det er lagt på!! Ellers kunne det vist aldrig blive så præcist.. når jeg har afmærket med den præger, bruger jeg den der lille rulle hjul redskab man kan få..
Hmm, gad vide om det er sådan en, jeg har købt af "Lullaby" - det må jeg lige tjekke
Lou87 skriver: Super flotte Blir nødt til og øve mig på og lave nogle højere kager ka jeg godt se
også mig...!
K&S skriver: Hmm, gad vide om det er sådan en, jeg har købt af "Lullaby" - det må jeg lige tjekke
Det er sådan en her... http://specialkoebmanden.dk/fondant-tilbehoer-29/fondant-cutter-embosser-3711.htmlOgså bare med det hjul der IKKE laver mønster selvfølgelig..
Den lykkelige skriver: Det er sådan en her... http://specialkoebmanden.dk/fondant-tilbehoer-29/fondant-cutter-embosser-3711.htmlOgså bare med det hjul der IKKE laver mønster selvfølgelig..
Jeps, det er lige præcis, sådan en TAK
K&S skriver: Jeps, det er lige præcis, sådan en TAK
Så lidt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128