4ugers ventetid på IPhone????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

ChipChap

Cookiemonsteret skriver:

Pas min er med abb. og hvor jeg afdrager 600 i måneden i 6 mdr  

Og surf på nettet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

ChipChap

chael skriver:

Telia.

Ved ikke hvor mange de får, men de får ikke så mange af 32 ved jeg og endnu mindre af 64 GB.

Tror bare jeg nupper en 16 GB, får aldrig brugt al den plads og gidder snart ikke vente længere på den 32 GB, dom det åbenbart lader til, der er længere tids ventetid på

Troede for længst jeg ville have haft den i mine hænder, men der skulle det vise sig at jeg blev slemt skuffet

*Camilla

Jeg fortryder min iPad 2 med 32gb ' det er aaalt for meget plads jeg slet ikke bruger.Hvilket abonn skal du have til din iPhone og hvad med afdrag

Anmeld

13. november 2011

chael

ChipChap skriver:

Jeg fortryder min iPad 2 med 32gb ' det er aaalt for meget plads jeg slet ikke bruger.Hvilket abonn skal du have til din iPhone og hvad med afdrag

Min nuværende iPhone er 16 GB og det er mere end rigeligt til mig. Så derfor tager jeg bare det der nu kommer

Har ikke en iPad, endnu, men når jeg får en, så skal den helt 100, være med 64

Du kan ikke længere købe telefoner, ihvertfald ikke hos Telia, som før, hvor man betalte et beløb og så betalte telefonen over abbonemant.

Nu kan den kun købes med abb. Og så med afdrag oveni.

*Camilla

Anmeld

14. november 2011

ChipChap

chael skriver:

Min nuværende iPhone er 16 GB og det er mere end rigeligt til mig. Så derfor tager jeg bare det der nu kommer

Har ikke en iPad, endnu, men når jeg får en, så skal den helt 100, være med 64

Du kan ikke længere købe telefoner, ihvertfald ikke hos Telia, som før, hvor man betalte et beløb og så betalte telefonen over abbonemant.

Nu kan den kun købes med abb. Og så med afdrag oveni.

*Camilla

man kan da godt købe ipfone for sig ? også finde det abonn man selv vil have, man SKAL ikke afdrage på den.

Anmeld

14. november 2011

Cookiemonsteret

ChipChap skriver:

Hvordan er dit abonn så, jeg har lige nu Telmore og bruger ikke meget opkald, sms'er mest og sender mms

Man kan selv vælge sit abb min mor betaler 150 kr i md ved dem og har 3 timer tale, fri SMS og 1 gb data jeg har så et abb på 350 i md

Anmeld

14. november 2011

baby012

ChipChap skriver:

Skal man virkelig vente så længe på den???

ork, det er ingen tid  

jeg har arbejdet i TDC. og der kunne nemt gå 8 uger  

Anmeld

14. november 2011

chael

ChipChap skriver:

man kan da godt købe ipfone for sig ? også finde det abonn man selv vil have, man SKAL ikke afdrage på den.

Nej det skal man ikke, man jan sagtens købe de kontant til de 4-5000 den koster. Men nu mente jeg hvis man køber med abbonemant.

Der kan du stadig betale den kontant også, men man kan bare ikke købe den på den gamle måde mere.

Man kan kun købe den ved afdrag eller kontant.

*Camilla

Anmeld

14. november 2011

sarahb

Til frit købt i Apple butikkerne... Og på apples hjemmeside

Anmeld

15. november 2011

ChipChap

Cookiemonsteret skriver:

Man kan selv vælge sit abb min mor betaler 150 kr i md ved dem og har 3 timer tale, fri SMS og 1 gb data jeg har så et abb på 350 i md

Hvad dækker 1 gb data?
Og hvad får du selv for 350kr ?

Anmeld

15. november 2011

ChipChap

gravid20 skriver:

ork, det er ingen tid  

jeg har arbejdet i TDC. og der kunne nemt gå 8 uger  

Hold da op det var dog ulideligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.