Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der mon nogle der har en lækker opskrift på kirsebærmousse?
Skal lave kage til min søster som bliver uddannet på fredag og gider simpelthen ikke lave hindbær-hvid chokolade igen, så nu skal der ske noget nyt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Slet ikke nogen der kan hjælpe???
det nemmeste er jo blot at tage en opskrift og så udskifte det med kirsebær - som jo i øvrigt ikke er til at få fat i nu medmindre du vil bruge kirsebærsovs eller lign. på glas
kagebutikken har det i pulver hvor du bare skal piske flødeskum. Det smager himmelsk!
henh01 skriver: kagebutikken har det i pulver hvor du bare skal piske flødeskum. Det smager himmelsk!
Det sad jeg lige og kiggede på og overvejede om man turde prøve det Men det køber jeg da og laver en smagsprøve Tak for det
Ploffer skriver: Det sad jeg lige og kiggede på og overvejede om man turde prøve det Men det køber jeg da og laver en smagsprøve Tak for det
Jeg har haft købt det en del gange - også hvid chokolade fromage som var i kagen i dag sammen med skovbær fromage. For at gøre lidt ekstra ud af den havde jeg hakket noget hvid crunch chokolade og drysset ovenpå fromagen. Og så overtrak jeg med marcipan for at undgå at den blev alt for sød..
henh01 skriver: Jeg har haft købt det en del gange - også hvid chokolade fromage som var i kagen i dag sammen med skovbær fromage. For at gøre lidt ekstra ud af den havde jeg hakket noget hvid crunch chokolade og drysset ovenpå fromagen. Og så overtrak jeg med marcipan for at undgå at den blev alt for sød..
Ej hvor perfekt
Jeg var måske bare lidt bange for om det smager lidt kunstigt ( hvis du forstår ) Men nu prøver jeg at købe det og så tror jeg jeg tilsætter lidt hk. mørk chokolade og finthakkede amarena kirsebær
Ploffer skriver: Ej hvor perfekt Jeg var måske bare lidt bange for om det smager lidt kunstigt ( hvis du forstår ) Men nu prøver jeg at købe det og så tror jeg jeg tilsætter lidt hk. mørk chokolade og finthakkede amarena kirsebær
det smager absolut ikke syntetisk. Tror det vil være lækkert med det mørke chokolade - det vil jeg også prøve næste gang
henh01 skriver: det smager absolut ikke syntetisk. Tror det vil være lækkert med det mørke chokolade - det vil jeg også prøve næste gang
Ej hvor godt tusind tak for hjælpen
Kirsebærcreme:
Flødeskum, græsk youghurt, husblas, kirsebærsauce eller kirsebær i romlage og knuste makroner.
Rigtig lækker creme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128