Kirsebærmousse???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.481 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. november 2011

Ploffer

Er der mon nogle der har en lækker opskrift på kirsebærmousse?

Skal lave kage til min søster som bliver uddannet på fredag og gider simpelthen ikke lave hindbær-hvid chokolade igen, så nu skal der ske noget nyt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Ploffer

Slet ikke nogen der kan hjælpe??? 

Anmeld

13. november 2011

AndreasMor84

det nemmeste er jo blot at tage en opskrift og så udskifte det med kirsebær - som jo i øvrigt ikke er til at få fat i nu medmindre du vil bruge kirsebærsovs eller lign. på glas

Anmeld

13. november 2011

henh01

kagebutikken har det i pulver hvor du bare skal piske flødeskum. Det smager himmelsk!

Anmeld

13. november 2011

Ploffer

henh01 skriver:

kagebutikken har det i pulver hvor du bare skal piske flødeskum. Det smager himmelsk!

Det sad jeg lige og kiggede på og overvejede om man turde prøve det  Men det køber jeg da og laver en smagsprøve  Tak for det 

Anmeld

13. november 2011

henh01

Ploffer skriver:

Det sad jeg lige og kiggede på og overvejede om man turde prøve det  Men det køber jeg da og laver en smagsprøve  Tak for det 

Jeg har haft købt det en del gange - også hvid chokolade fromage som var i kagen i dag sammen med skovbær fromage. For at gøre lidt ekstra ud af den havde jeg hakket noget hvid crunch chokolade og drysset ovenpå fromagen. Og så overtrak jeg med marcipan for at undgå at den blev alt for sød..

Anmeld

13. november 2011

Ploffer

henh01 skriver:

Jeg har haft købt det en del gange - også hvid chokolade fromage som var i kagen i dag sammen med skovbær fromage. For at gøre lidt ekstra ud af den havde jeg hakket noget hvid crunch chokolade og drysset ovenpå fromagen. Og så overtrak jeg med marcipan for at undgå at den blev alt for sød..

Ej hvor perfekt 

Jeg var måske bare lidt bange for om det smager lidt kunstigt ( hvis du forstår )  Men nu prøver jeg at købe det og så tror jeg jeg tilsætter lidt hk. mørk chokolade og finthakkede amarena kirsebær 

Anmeld

13. november 2011

henh01

Ploffer skriver:

Ej hvor perfekt 

Jeg var måske bare lidt bange for om det smager lidt kunstigt ( hvis du forstår )  Men nu prøver jeg at købe det og så tror jeg jeg tilsætter lidt hk. mørk chokolade og finthakkede amarena kirsebær 

det smager absolut ikke syntetisk. Tror det vil være lækkert med det mørke chokolade - det vil jeg også prøve næste gang

Anmeld

13. november 2011

Ploffer

henh01 skriver:

det smager absolut ikke syntetisk. Tror det vil være lækkert med det mørke chokolade - det vil jeg også prøve næste gang

Ej hvor godt  tusind tak for hjælpen 

Anmeld

22. november 2011

Ansemusen

Kirsebærcreme:

Flødeskum, græsk youghurt, husblas, kirsebærsauce eller kirsebær i romlage og knuste makroner.

Rigtig lækker creme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.