Syntes i også det er latterligt? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. november 2011

Anonym trådstarter

Min kæreste syntes det er latterligt at jeg gerne vil have hama mini perler til og ''Lege'' og lave nogle ting med det.

Syntes i også det? .. 

Jeg er ikke en der gider og bruge en aften på at sidde og lege med eletronik .. 

I må gerne begrunde, hvis i har noget at sige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Zeus

Anonym skriver:

Min kæreste syntes det er latterligt at jeg gerne vil have hama mini perler til og ''Lege'' og lave nogle ting med det.

Syntes i også det? .. 

Jeg vil også, jeg vil også, jeg vil også!

Anmeld

13. november 2011

.....

Anonym skriver:

Syntes i også det? .. 

Nej, synes ikke at det er latterligt. Det er en hobby som f.eks at strikke osv , synes nu også at det kan være hyggeligt at lave noget med perler.

Anmeld

13. november 2011

twinboys

Anonym skriver:

Syntes i også det? .. 

hvis det er noget som interesserer dig og du vil nyde at bruge dine aftener på en god og kreativ hobby så skal du da bare købe det og lad da din kæreste tænke sine tanker...

Glæder mig til at se hvad du får lavet-...

Majbritt

Anmeld

13. november 2011

Billemyre

Jeg synes, det er helt fint!!

Min mand (jep, mand.. på snart 40 år!) har længe lavet rigtig mange perle-ting; Navneskilte, portrætter osv.
Og nu har han lige købt en maaaaaasse poser med de små miniperler, så nu har han underholdning til de næste fyrre år! 

Og hvis han kan, så kan du dæleme også  

Anmeld

13. november 2011

jydeinden

Anonym skriver:

Syntes i også det? .. 

nej da jeg har masse andre perler jeg gerne vil have brugt på et tidspunkt.. perler er da hverken plat eller latterligt men hyggeligt

Anmeld

13. november 2011

3rollinger

Jeg synes det er en helt fin beskaeftigelse. Er selv lige ved at lave en perlehalskaede. Der er jo tusindvis af ting man kan lave med perler.

Anmeld

13. november 2011

QueDee

Billemyre skriver:

Jeg synes, det er helt fint!!

Min mand (jep, mand.. på snart 40 år!) har længe lavet rigtig mange perle-ting; Navneskilte, portrætter osv.
Og nu har han lige købt en maaaaaasse poser med de små miniperler, så nu har han underholdning til de næste fyrre år! 

Og hvis han kan, så kan du dæleme også  

Anmeld

13. november 2011

Stumpen

Anonym skriver:

Syntes i også det? .. 

Hvis du er vild med det -så go for it.. Du kan jo ønsker dig det der billedehalløg Caroline86 sidder og nørkler med..

En hobbt er en hobby om det så er puslespil, papirklip, computerspil, bøger, film eller perler...

Anmeld

13. november 2011

MelikkazMoar

jeg ville sagtens kunne bruge en hel aften eller flere på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.