Argh! Jeg bliver ved!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. november 2011

Muhmi

En lille video herfra...

Er jo så stooolt!!  Og jeg synes jo han er så dygtig, så det vil jeg dele

Undskylder lige alt hans tøj der ligger i baggrunden, vi var igang med at sotere alt det der var blevet for småt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

twinboys

Muhmi skriver:

En lille video herfra...

Er jo så stooolt!!  Og jeg synes jo han er så dygtig, så det vil jeg dele

Undskylder lige alt hans tøj der ligger i baggrunden, vi var igang med at sotere alt det der var blevet for småt

hvor er han nuttet

Anmeld

13. november 2011

Muhmi

twinboys skriver:

hvor er han nuttet

Taaaaaaaaaaaark!  

Anmeld

13. november 2011

Mamalou

Fårk hvor er han sød! Bliver lige forelsket hver gang jeg ser en video med ham  

Kender alt til den med tøj flyderiet.... Man laver snart ikke andet, end at sortere tøj med den fart de små har med at vokse!

Er han ikke hurtig? Har en gut på knap 6 måneder, og jeg kan slet ikke se hvordan han skulle kunne stå selv om en månedes tid...

Anmeld

13. november 2011

Muhmi

Fårk hvor er han sød! Bliver lige forelsket hver gang jeg ser en video med ham  

Kender alt til den med tøj flyderiet.... Man laver snart ikke andet, end at sortere tøj med den fart de små har med at vokse!

Er han ikke hurtig? Har en gut på knap 6 måneder, og jeg kan slet ikke se hvordan han skulle kunne stå selv om en månedes tid...

Taaaark!!

Ja han smelter også mit hjerte tusind gange om dagen

Hehe... Man kan overhovedet ikke nå at følge med i alt det tøj de bare vokser ud af fra den ene dag til anden.... Det er heeeeeerre ærgeligt når det er yndlingstøjet de vokser ud af  Synes nu godt de kunne blive den størrelse altid

Jo, han er ekstremt hurtig...  Og jeg glæder mig til at han tager en slapper med al den udvikling, han kan noget nyt næsten hver trejde-fjerde dag... Så ville gerne have at han var bare en smuuule langsommere så jeg kunne nå at nyde den ene ting, før han er igang med at lære noget nyt eller vokse flere tænder 

Anmeld

13. november 2011

Mamalou

Muhmi skriver:

Taaaark!!

Ja han smelter også mit hjerte tusind gange om dagen

Hehe... Man kan overhovedet ikke nå at følge med i alt det tøj de bare vokser ud af fra den ene dag til anden.... Det er heeeeeerre ærgeligt når det er yndlingstøjet de vokser ud af  Synes nu godt de kunne blive den størrelse altid

Jo, han er ekstremt hurtig...  Og jeg glæder mig til at han tager en slapper med al den udvikling, han kan noget nyt næsten hver trejde-fjerde dag... Så ville gerne have at han var bare en smuuule langsommere så jeg kunne nå at nyde den ene ting, før han er igang med at lære noget nyt eller vokse flere tænder 

Jeg tænkte nok han var hurtig. Det er jo ikke længe siden, der var en film hvor han kravlede... Han er en sej bette gut!

Jahh... Pakker generelt bare alt for meget tøj væk som jeg ærger mig helt vildt over! Min søster venter sig og krydser fingere for, at det er en dreng... Så kan det da i det mindste bliver brugt og så bliver ærgelsen ikke så stor!

Anmeld

13. november 2011

Muhmi

Mamalou skriver:

Jeg tænkte nok han var hurtig. Det er jo ikke længe siden, der var en film hvor han kravlede... Han er en sej bette gut!

Jahh... Pakker generelt bare alt for meget tøj væk som jeg ærger mig helt vildt over! Min søster venter sig og krydser fingere for, at det er en dreng... Så kan det da i det mindste bliver brugt og så bliver ærgelsen ikke så stor!

Thihi, ja det synes jeg også han er

Ja jeg håber skam også at vi får en dreng mere på et tidspunkt så alt det tøj kan genbruges

Anmeld

13. november 2011

Mumto3

Ih, hvor er han SKØØØØØNNN!!! Det var da helt vildt! Tillykke med den dejlige guldklump. Man bliver jo helt skruk af at se den video...

Anmeld

13. november 2011

Muhmi

Mumto3 skriver:

Ih, hvor er han SKØØØØØNNN!!! Det var da helt vildt! Tillykke med den dejlige guldklump. Man bliver jo helt skruk af at se den video...

Taaaaaaaaaaaark skal du have!!  Ja han er SKØØØØØN med SKØØØØN på

Hehe, ja jeg også sagtens blive skruk igen af at se på ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.