Brug for hjælp !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. november 2011

Anonym trådstarter

Håber der er nogle kloge folk, som vil hjælpe mig med at forstå forskellen på gruppe 1 og 2 hos sygeforsikringen danmark.

Hvilken gruppe har man brug for når man skal igang med ICSI??

Jeg kan jo læse at gruppe 2 giver 100 % dækning til al medicin hvor imod gruppe 1 kun gør det til billigste præperat, men er det billige medicin lige så godt til fertilitetsbehandling eller????

håber i kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Nessie

Jeg ville vælge gruppe 2.

På "vores" klinik sagde de, at de ikke ville give det billige medicin, for de kendte simpelthen ikke nok til det. Hvor i mod det dyre kendte de til bunds, og vidste hvad de havde med at gøre

Anmeld

13. november 2011

Anonym trådstarter

Det er nemlige lige det jeg gerne ville høre, tak Nessie.

Anmeld

13. november 2011

SD

Anonym skriver:

Håber der er nogle kloge folk, som vil hjælpe mig med at forstå forskellen på gruppe 1 og 2 hos sygeforsikringen danmark.

Hvilken gruppe har man brug for når man skal igang med ICSI??

Jeg kan jo læse at gruppe 2 giver 100 % dækning til al medicin hvor imod gruppe 1 kun gør det til billigste præperat, men er det billige medicin lige så godt til fertilitetsbehandling eller????

håber i kan hjælpe mig

Jeg blev også rådet til gr 2 af klinikken - good luck

Anmeld

13. november 2011

Anonym trådstarter

Tak, StineDegn.

Kan man efter endt behandling skifte til gruppe 5 igen?

Anmeld

14. november 2011

SD

Anonym skriver:

Tak, StineDegn.

Kan man efter endt behandling skifte til gruppe 5 igen?

jeb  det mener jeg man kan

Anmeld

14. november 2011

Putomanen

Så vidt jeg har fået at vide, er den billige medicin præcist den samme som den dyre medicin, det er bare ikke samme mærke.

Jeg er medlem af gruppe 1 og beder altid om det billigste medicin. Men det handler helt om, hvordan du har det med at tage billig medicin. Hvis du har det bedre med den originale, er der ikke den store prisforskel på grupperne

Hvis du vælger at skifte gruppe nu, til 1 eller 2, skal der gå 1 år før du kan skifte ned til den billigere gruppe 5. Det fortalte sygesikring danmark mig, da jeg ringede.

Hvis du er i tvivl om noget, så ring derind. De er meget søde til at forklare reglerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.