nogen der arbejder aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. november 2011

Anonym trådstarter

og som kan få tingene til at hænge sammen med børn og familie liv? Jeg skal til jobsamtale i næste uge, men jeg frygter at en aftenvagt stilling vil betyde at jeg mister for meget med børnene. Jeg ville skulle møde ved 15 tiden og have fri kl. 23 men kun 2 gange om ugen, 1 gang om ugen vil jeg ydermere have en sen dagvagt hvor jeg ville være hjemme ved 18 tiden og så skiftende arbejdstider hver anden weekend. Men jeg vil have fast 2 fridage i hverdagene og fri hver anden weekend plus en dag om ugen hvor jeg er hjemme ved aftensmadstid og kan være med til aftenhyggen.

Andre der har et sådan job og fungerer det eller mister du for meget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

JeNoVa

Hvor gamle er dine børn? Hvis de endnu ikke går i skole har du jo mulighed for at holde dem hjemme nogle hverdage om ugen, så du ikke mister tid sammen med dem.

Jeg selv arbejder skiftevis dag og aften, og jeg ser mere til mine børn på en dag, hvor jeg arbejder aften. Mine børn er små og bliver passet hjemme af en kvinde, der bor hos os.

Anmeld

13. november 2011

Anonym trådstarter

JeNoVa skriver:

Hvor gamle er dine børn? Hvis de endnu ikke går i skole har du jo mulighed for at holde dem hjemme nogle hverdage om ugen, så du ikke mister tid sammen med dem.

Jeg selv arbejder skiftevis dag og aften, og jeg ser mere til mine børn på en dag, hvor jeg arbejder aften. Mine børn er små og bliver passet hjemme af en kvinde, der bor hos os.

den ene er i skole den anden er ikke i skole

Anmeld

13. november 2011

Nessie

Jeg har skiftende arbejdstider, og må ærligt indrømme, at efter jeg har fået barn, er jeg ved at være træt af det. Men på den anden side er jeg meget glad for mine hverdagsfri, så det er lidt både og.

Jeg er nok aller mest træt af at arbejde hver anden weekend, men det var jeg også inden. Men sådan er det jo bare i mange jobs, og der er ikke så fantastisk meget at gøre ved  det.

Når jeg har aftenvagt, bliver Daniel afleveret sent, og hentet af far. Har jeg morgenvagt, afleverer far, og mor henter. På hverdagsfri er det mig der afleverer og henter igen.

Løber vi ind i problemer med at hente (eller aflevere) kan vi ringe til mine forældre eller min søster, så er der som regel en af dem der kan hente ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.