kan cyklus ændre sig efter graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. november 2011

Kris89

Hej alle i skønne damer

Er der nogle herinde der ved om ens cykluslængde kan ændre sig efter en graviditet.?

Jeg var gravid og testede positiv på 30. dagen d. 15 maj 2011. mistede desværre i juni måned. herefter har mens været meget ureglmæssig, men sidste måned kom den på 35. dagen.

nu står jeg på 31. dagen med negativ test (igår morges), men ikke skyggen af mens...

første gang jeg var gravid må jeg jo have haft en cyklus på 28-29 dage. men nu kunne noget jo tyde på min cyklus er 35 dage...

er det bare fordi mens stadig er ureglmøssig eller kan den rent faktisk være blevet længere efter sidste graviditet?

har jo hørt om mange med PCO hvor den er blevet reglmæssig efter første graviditet, men også i mit tilfælde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Kris89

No one?

Anmeld

13. november 2011

Aagaard

Jeg ved desværr ingenting i den retning.... min mens er slet ikke kommet efter min graviditet endnu

men syntes da godt nok at det lyder lidt mystisk

Anmeld

13. november 2011

Kris89

Aagaard skriver:

Jeg ved desværr ingenting i den retning.... min mens er slet ikke kommet efter min graviditet endnu

men syntes da godt nok at det lyder lidt mystisk

tak for svar

min mens kom også først 3 måneder efter SA. så har jo kun haft 2 menstruationer siden SA. altså en i september, som kom efter de tre måneder og en i oktober, som kom på 35. dagen...

synes bare også jeg godt kunne have lidt ÆL agtigt slim en uge efter forventet ÆL så derfor tænker jeg at det faktisk godt kan passe at den nu er 35 dage... synes bare det er mærkeligt...

Selvfølgelig er chancen/risikoen jo størst for at mens dukker op og jeg simpelthen bare ikke er gravid...

tænkte bare om andre måske havde oplevet noget lign.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.