Lidt hjælp tøser:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. november 2011

malenecl

Mig og min kæreste vil gerne give et jule billede af vores datter i julegave til familien. Bare med vores eget kamera eller sådan. Men vi har ikke råd til at få lavet 6 billeder til familien, da vi ikke har så mange penge næste månede. Så vi er lidt på bar bund.. Nogen som har nogen ideer til noget billigt? Det skal helst være et billede af vores pige eller sådan, hun er 6 måneder. Hjæææælp:-))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Alexander&Lærke

Hvad med at tage et godt billed af hende med en god baggrund og så få det fremkaldt i et lidt større format end de alm og give det i en flot ramme, fx fra Ikea/jysk. Jeg syntes ikke det er så dyrt at få billeder fremkaldt på nettet. Eller en kalender har oftet fået dem lavede til 100 kr og de plejer at være i flot stand. Har ofte bestilt ved vistaprint.

Anmeld

13. november 2011

Stumpen

Du tager forskellige billeder af dit barn og vælger det bedste ud.. Så går du ind i et fotoprogram og leger lidt og vupti - du fremkalder 6 billeder i 13*18 for ja koster de 4-5 kr stk 

Jeg vil gerne kigge på nogle af  dine billeder hvis du ikke selv vil kaste dig ud i det...

Anmeld

13. november 2011

Stumpen

malenecl skriver:

Mig og min kæreste vil gerne give et jule billede af vores datter i julegave til familien. Bare med vores eget kamera eller sådan. Men vi har ikke råd til at få lavet 6 billeder til familien, da vi ikke har så mange penge næste månede. Så vi er lidt på bar bund.. Nogen som har nogen ideer til noget billigt? Det skal helst være et billede af vores pige eller sådan, hun er 6 måneder. Hjæææælp:-))

Noget a la det her (Sletter selvfølge dine billeder fra min computer når jeg har lagt dem ind her)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.