Det der med at sidde ved siden af børnene og seTV og forklare til dem, hvis de ikke forstå noget er noget så naivt, synes jeg. Jeg tror, at hun måske ikke gider at tage kampen med at bestemme at på det tidspunkt må man ikke se den der program, med noget andet. Det kun være at hun tror, at hun forstå det hele. Hun sender ingen signal til mor, for hun er klar over, at hvis hun godt kan lige en dreng så kan man bare går i seng med det samme. Sproget er dårligt og samtalerne... undskyld med de er bare såååå uinteresante... Så en pige skulle se en familie program med nogle gode råd, "sund" underholding (man skal ikke drikke og have sex hele tiden for at have det sjovt) og more kan forklare, hvordan det kunne ske i den virklige verden og hvordan hun kunne reargere. Først skal man lære, hvad man kalder på engelsk "values", dine verdier, og så er man klart til at se på noget andet og vide, at det der er slet ikke mig eller jo, så noget ville jeg gerne gøre. Jeg håber, at du forstå hvad jeg mener med min forvirrende dansk :-)
Anmeld