12 år og Paradise Hotel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2009

Heidi B

Stumpen skriver:

Nej, jeg synes ikke hun må se det...
Nu har jeg så kun en datter på 2½ år, men sidder lidt og tænker på om en pige på 12 år ikke burde ligge i sin seng kl 22 en hverdagsaften??
Anja..

Jo du har helt ret....
men vi har forskellige sengetider. Hos sin mor kommer hun senere i seng.... Af to årsager.... De ser tv sammen, og hun kan sove længere hos hende end hos os....
Men det er rart at høre andres mening, for nogen gange føler vi os rigtig meget gammeldags.... Fordi vi ikke gider se alle de programmer Ida gerne vil se.... Så den kommentar får vi tit.... Men denne gang var vi var så enige, og jeg synes ikke PH er for 12 årige...

1000 tak for svar alle sammen....

Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2009

Stumpen

Heidi Bakke skriver:

Jo du har helt ret....
men vi har forskellige sengetider. Hos sin mor kommer hun senere i seng.... Af to årsager.... De ser tv sammen, og hun kan sove længere hos hende end hos os....
Men det er rart at høre andres mening, for nogen gange føler vi os rigtig meget gammeldags.... Fordi vi ikke gider se alle de programmer Ida gerne vil se.... Så den kommentar får vi tit.... Men denne gang var vi var så enige, og jeg synes ikke PH er for 12 årige...

1000 tak for svar alle sammen....

Heidi

Jeg håber ikke du tog mit spørgsmål som kritik af sengetiden, men det var mere en undren, for jeg mener nemlig selv jeg i sin tid kom tidligere i seng.... Noget der hed 21.30 og lyset skulle være slukket kl 22 eller i den stil...

Anmeld

15. februar 2009

Heidi B

Stumpen skriver:

Jeg håber ikke du tog mit spørgsmål som kritik af sengetiden, men det var mere en undren, for jeg mener nemlig selv jeg i sin tid kom tidligere i seng.... Noget der hed 21.30 og lyset skulle være slukket kl 22 eller i den stil...

Ingen kritik....

Hos os kommer hun i seng kl. 20.30, og skal sove senest kl. 21... Hun skal op kvart over 6....
En dag om ugen møder hun kl. 10, og skal først op kl. 8, og der vil hun gerne se det aftenen før....
Men vi er heldigvis enige derhjemme, men undre mig bare over hun får lov at se med sin mor... Moderen er ellers ret fornuftig , og vi har et glimrende samarbejde.
Tak!!!

Heidi

Anmeld

15. februar 2009

Tina2

Nu er min datter kun knap 5 år, men om hun så var 12 år er jeg ikke sikker på hun skulle se Paradise.... Jeg ser det selv og synes de går RET hårdt til makronerne- også så meget at en 12 årig ikke burde se det.....

Det blir jo nærmest værre for hver sæson og sidste sæson lå Susan da for åben skærm og babbede kogle på Gleager, så nej, det ville jeg simpelthen ikke lade dem se.......!

Knus Tina

Anmeld

15. februar 2009

Cris

Det der med at sidde ved siden af børnene og seTV og forklare til dem, hvis de ikke forstå noget er noget så naivt, synes jeg. Jeg tror, at hun måske ikke gider at tage kampen med at bestemme at på det tidspunkt må man ikke se den der program, med noget andet. Det kun være at hun tror, at hun forstå det hele. Hun sender ingen signal til mor, for hun er klar over, at hvis hun godt kan lige en dreng så kan man bare går i seng med det samme. Sproget er dårligt og samtalerne... undskyld med de er bare såååå uinteresante... Så en pige skulle se en familie program med nogle gode råd, "sund" underholding (man skal ikke drikke og have sex hele tiden for at have det sjovt) og more kan forklare, hvordan det kunne ske i den virklige verden og hvordan hun kunne reargere. Først skal man lære, hvad man kalder på engelsk "values", dine verdier, og så er man klart til at se på noget andet og vide, at det der er slet ikke mig eller jo, så noget ville jeg gerne gøre. Jeg håber, at du forstå hvad jeg mener med min forvirrende dansk :-)

Anmeld

15. februar 2009

ekzunz

Vi har også haft snakken herhjemme, og er heldigvis helt enige om at det ikke er for børn. Og i vores tilfælde drejer det sig om 12 og 14 årige. I hverdagene er det ikke noget problem da de er kommet i seng når det kommer, men her i ferien har vi sendt dem på værelset når der kom Paradise.
Jeg ved godt at de kan se de værste klip på YouTube osv, men det er bare ikke os der skal introducere dem til det. Min frygt er nok at de skal tro at det er helt almindelig opførsel - og det er det ikke i min verden....

Anmeld

15. februar 2009

H+S Skjolgborg.

Hos mig gik den ikke 14 år måske....

Anmeld

15. februar 2009

H+S Skjolgborg.

Nok mere 16 ville jeg sige....

Anmeld

15. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
jeg har ALDRIG set det, så jeg ved det ærlig talt ikke... Så derfor har jeg stemt andet

Anmeld

16. februar 2009

Heidi B

1000 tak for alle jeres svar det var dejligt i gad bruger jeres tid på det....
Vi holder fast hos os, og jeg vil prøve at få minmand til at tale med hendes mor.... Men tror bare hun synes vi er gammeldags....

Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.