Stor puslepude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.312 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. november 2011

Mussen2

Har i kendskab til at man kan få /købe puslepuder i forskellige størrelser?

Jeg kunne godt bruge en stor dvs. lang puslepude eller en anden ide. Problemet er at min store pige bliver puslet på badeværelsesbordet, som er ved at være alt for kort. Jeg tænker på at en plade nedenuden  ville løse problemet også.

Vi har netop været i Lalandia, hvor der var en pusleplade, som var til at lægge over tremmesengen, den havde en super størrelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Camillakn

Mussen2 skriver:

Har i kendskab til at man kan få /købe puslepuder i forskellige størrelser?

Jeg kunne godt bruge en stor dvs. lang puslepude eller en anden ide. Problemet er at min store pige bliver puslet på badeværelsesbordet, som er ved at være alt for kort. Jeg tænker på at en plade nedenuden  ville løse problemet også.

Vi har netop været i Lalandia, hvor der var en pusleplade, som var til at lægge over tremmesengen, den havde en super størrelse

Ved ikke lige hvor du kan købe sådan en puslepude.

Men tænker lidt at du kan kontakte noget lignende www.skumhuset.com, så passer den perfekt i målene og du kan sikkert os selv få lov at vælge stof

Anmeld

16. november 2011

Mussen2

Camillakn skriver:

Ved ikke lige hvor du kan købe sådan en puslepude.

Men tænker lidt at du kan kontakte noget lignende www.skumhuset.com, så passer den perfekt i målene og du kan sikkert os selv få lov at vælge stof

Rigtig god ide

Men der må da være andre derude, som har samme problem eller har haft og dermed fundet løsningern herpå????

Anmeld

19. november 2011

Camillakn

Mussen2 skriver:

Rigtig god ide

Men der må da være andre derude, som har samme problem eller har haft og dermed fundet løsningern herpå????

Tror ikke det er så mange, sikkert en del med samme problem men det er ik sikkert de har gjort noget ved det ..

Men mener faktisk min kusine havde en stor puslepude så kan da lige høre hende hvor hun fik fat i den..

Anmeld

19. november 2011

marieo

Ved ikke lige hvor det er muligt at få fat på det, men tænker at firmaer der sælger ting til institutioner har store puslepuder.

Anmeld

19. november 2011

Vidunderligeunger

eller en til tvillinger?

Anmeld

19. november 2011

Kløver

Mussen2 skriver:

JeJeghhahareenHar i kendskab til at man kan få /købe puslepuder i forskellige størrelser?

Jeg har en stor puslepude, mener den er 75x80. Den hedder mega puslepude, fra vanilla, og forhandleren hedder gemini a/s og der kan du finde deres forhandler liste, hvor de så kan bestille den hjem til dig, fra gemini :-)

Anmeld

19. november 2011

Mussen2

Maja84 skriver:

Jeg har en stor puslepude, mener den er 75x80. Den hedder mega puslepude, fra vanilla, og forhandleren hedder gemini a/s og der kan du finde deres forhandler liste, hvor de så kan bestille den hjem til dig, fra gemini :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.